پریسا عباس‌زاده مدیر بخش «عکس، پوستر و ماکت» جشنواره تئاتر دانشگاهی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۴

پریسا عباس‌زاده مدیر بخش «عکس، پوستر و ماکت» جشنواره تئاتر دانشگاهی شد

دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی «تئاتر دانشگاهی ایران» با ابلاغ حکمی مدیر بخش «عکس، پوستر و ماکت» این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی «تئاتر دانشگاهی»، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی «تئاتر دانشگاهی» با صدور حکمی پریسا عباس‌زاده را به عنوان مدیر بخش «عکس، پوستر و ماکت» این دوره منصوب کرد.

در متن حکم جدی به عباس‌زاده آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در این حوزه، به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش «عکس، پوستر و ماکت» بیست و سومین جشنواره بین‌المللی «تئاتر دانشگاهی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

پریسا عباس‌زاده دانشجوی کارشناسی ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس است. عضویت در شورای مرکزی کانون تئاتر دانشگاه تربیت مدرس، عضو ستاد برگزاری فستیوال بین‌المللی سی پرفرمنس، سی هنرمند و همچنین فستیوال بین‌المللی رادیکال پرفرمنس موزه هنرهای معاصر از جمله فعالیت‌های اجرایی او است.

وی همچنین در بخش «عکس» بیست و دومین جشنواره بین‌المللی «تئاتر دانشگاهی ایران» موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری مجتبی جدی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و بخش‌های «پژوهش»، «نمایشنامه‌نویسی» و «عکس، پوستر و ماکت» از امروز یکم آذرماه آغاز به کار کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است