بیماری ایدز سوژه یک نمایش رادیویی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰

بیماری ایدز سوژه یک نمایش رادیویی شد

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریالی درباره «ایدز» را برای پخش از رادیو نمایش و سلامت آماده کرد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «روبان قرمز» با موضوع بیماری ایدز و به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود.

مینو جبارزاده کارگردان این نمایش رادیویی گفت: زهرا کولیوند طرح این نمایش را به من پیشنهاد داد و من نیز قبول کردم. «روبان قرمز» یک ملودرام با چاشنی طنز و در عین حال غم انگیز است.

وی افزود: سعی کردم در انتخاب بازیگر دقت کنم تا جنبه طنز آن نیز حفظ شود و با خود فکر کردم برای بیان چنین موضوع تلخی که درباره ایدز است و امکان دارد به طور اتفاقی برای بسیاری از افراد پیش بیاید، بهتر است که ما تلخی آن را بگیریم و به جنبه طنز آن اضافه کنیم. به همین دلیل سعی کردم بازیگرانی را انتخاب کنم که قریحه طنز دارند.

کارگردان «روبان قرمز» در پایان اظهار کرد: در این بین نورالدین جوادیان و سعیده فرضی را برای نقش‌های اصلی برگزیدم. در نقش دو نفر که یکی از آن‌ها مبتلا به ایدز است و روبان قرمز دارد و دیگری مبتلا به بیماری ام اس است و هیچکدام از بیماری یکدیگر خبر ندارند و قرار است در سن بالا با هم ازدواج کنند اما در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سریال رادیویی «روبان قرمز» از روز شنبه اول آذرماه ساعت ۶:۱۵ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است