پرت و پلاهای سینمایی/ طایفه زنده‌کُش! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۱
زنگ تفریح آخر هفته؛

پرت و پلاهای سینمایی/ طایفه زنده‌کُش!

گفته میشه در فرانسه نزدیک به یک دهه است هیچ کدام از فیلم های آلن دلون که بسیار هم محبوب هستند اجازه پخش از تلویزیون ندارند.

به گزارش خبرنگار صبا، در ابتدا لازم است برای آن دسته از دوستانی که با این بخش نوپا کمتر آشنایی دارند، بار دیگر یادآوری کنیم هر چه در این ستونِ هفتگی تحت عنوان «پرت و پلاهای سینمایی» می خوانید، کاملا ساختگی است!

حالا در ماجراهای این هفته اتفاقات سلبریتی های آمریکا را رها کرده و به کشور فرانسه رفته ایم. جوری که شنیدیم چند روز گذشته در فضای مجازی فرانسه خبرها حول درگذشت آلن دلون بوده است. این خبر به حدی گسترده شده که آنوشکا دلون دختر آقای بازیگر مجبور شده با گذاشتن یک پست از صفحه علایم حیاتی پدرش شایعه مرگ او را تکذیب کنه.

گفته میشه در فرانسه نزدیک به یک دهه است هیچ کدام از فیلم های آلن دلون که بسیار هم محبوب هستند اجازه پخش از تلویزیون ندارند.

آلن دلون در طی این سالها موضع گیری های سیاسی متعددی داشته، رییس جمهورهای زیادی در فرانسه مثل اولاند و سارکوزی نیز با گذاشتن کلیپ های فیلم های آلن دلون و جذب رای طرفدارهای این بازیگر راهی کاخ الیزه شده اند و البته هیچکدام برای ممنوع التصویری دلون کاری نکرده اند.

درباره ممنوع التصویری این بازیگر سرشناس باید بگوییم احتمالا با مرگ دلون، فیلمهای او نیز مثل فیلم های لینو ونتورا و ایو مونتان در رسانه ملی فرانسه اجازه پخش می گیرند و ضمنا احتمالا شورای شهر پاریس نیز خیابانی در محله های بالاشهر را به نام آلن دلون بگذارد، پس هیچ جای نگرانی نیست!

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است