جشنواره «مهر سلامت» به زمان دیگری موکول شد/ احتمال برگزاری در دی‌ماه

مهر سلامتبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با حضور کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسین رضازاده رییس شورای سیاستگذاری جشنواره، سید مهدی سیدین‌نیا دبیر و محمد پسران رزاق دبیر اجرایی این دوره از جشنواره برگزار شد.

در این نشست، رییس و دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهرسلامت» ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‎های انجام شده در دبیرخانه این رویداد سینمایی به بیان نقطه نظرات خود درباره نحوه برگزاری جشنواره با توجه به پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداختند.

کیانوش جهانپور با اشاره به شرایط ویژه کشور در مواجه با موج سوم کرونا گفت: امروز کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا بهترین الگوهای ایثارگری در حوزه سلامت به شمار می‌آیند و انعکاس این از خودگذشتگی در قالب‌های گوناگون تولیدات نمایشی ضروری است که رویدادهایی همچون جشنواره «مهر سلامت» این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: حفظ جان هموطنان عزیزمان در این روزها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین رسالتی است که برعهده تمامی افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها است، از این رو و در شرایطی که با موج سوم کوید 19مواجه‌ایم، برگزاری هرگونه همایش و جشنواره به صورت فیزیکی، خیانت در حق مردم و کادر درمان است که همین امر دلیل تصمیم شواری سیاستگذاری جشنواره مبنی بر تغییر زمان برگزاری آن است.

حسین رضازاده رییس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، خاطرنشان کرد: فعالیت دبیرخانه جشنواره «مهر سلامت» با رعایت پروتکل‌های ابلاغی و به صورت دورکاری ادامه می‌یاید اما برگزاری جشنواره تا بهبود اوضاع فعلی به زمان دیگری و احتمالا دی‌ماه موکول خواهد شد.

مرور فعالیت‌های ستاد خبری و بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های انجام شده در راستای تبیین اهداف جشنواره فیلم کوتاه ملی «مهر سلامت» و لزوم تداوم این روند در راستای فرهنگسازی در حوزه مهروزی سلامت از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید اعضای شورا قرار گرفت.

دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ارتقای فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دبیری سید مهدی سیدین‌نیا با شعار هر ایرانی یک مهروز سلامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/