تیزر نسخه جدید «پدرخوانده ۳» منتشر شد/ بازگشت پرشور کورلئونه‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۹

تیزر نسخه جدید «پدرخوانده ۳» منتشر شد/ بازگشت پرشور کورلئونه‌ها

نخستین تیزر از نسخه جدید «پدرخوانده 3» با نام «پدرخوانده، مؤخره: مرگ مایکل کورلئونه» اثر فرانسیس فورد کوپولا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسلش فیلم، فرانسیس فورد کوپولا روی یکی از کم اهمیت ترین فیلم هایش یعنی «پدرخوانده ۳» کار کرده و قرار است آن را با تدوین مجدد و تغییر عنوان در اوایل ماه دسامبر در سینماها اکران کند.

این فیلم عنوانش «پدرخوانده، مؤخره: مرگ مایکل کورلئونه» است و آنگونه که ادعا شده این نسخه تصور اصلی کوپولا و پوزو از پایان داستان پدرخوانده است.

کوپولا پیشتر اعلام کرده بود این تدوینِ جدید دارای آغاز و پایان متفاوتی است و برخی از صحنه‌ها و موسیقی‌ها دوباره تنظیم شده‌اند. او تاکید کرده با تغییر صحنه ها، یک حیات جدید برای فیلم بوجود آمده است.

البته کوپولا برای اولین بار نیست که یکی از فیلم هایش را تدوین مجدد می کند، هم اکنون چندین نسخه از شاهکار «اینک آخرالزمان» این کارگردان در دسترس است.

«پدرخوانده» و «پدرخوانده ۲» دو تا از بهترین فیلم های تاریخ سینمای آمریکا هستند با این حال قسمت سوم در زمان اکران در سال ۱۹۹۰ چندان موفق نبود. «پدرخوانده، مؤخره: مرگ مایکل کورلئونه» با بازی آل پاچینو، تالی شایر، اندی گارسیا، دایان کیتون و ایلای والاک روز ۴ دسامبر در چند سینمای مشخص اکران می شود. چهار روز بعد از اکران در تاریخ ۸ دسامبر نسخه بلوری فیلم نیز عرضه می شود.

تریلر فیلم را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است