وجیه الله شهیدی رییس انجمن صنفی مدیران سالن های سینمای تهران شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۲

وجیه الله شهیدی رییس انجمن صنفی مدیران سالن های سینمای تهران شد

انتخابات انجمن مدیران سالن های سینما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، مجمع عمومی موسس انجمن صنفی مدیران سالن های سینمای تهران در ساعت ۱۱ روز ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹ در فضای باز خانه سینما تشکیل شد.

پس از اعلام رسمیت جلسه نسبت به انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی به شرح اکثریت آرای حاضران اقدام شد: علی قیس، حسین محمد اسماعیلی، هیراد علی اسماعیلی، میثم ترابعلی و رعنا روشنی.

سپس کلاته نماینده ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اساسنامه انجمن و بندهای آن مطالبی بیان کرد و با رای اکثریت اعضا حاضر در مجمع اساسنامه به تصویب رسید.

بعد از این مرحله کاندیداهای هیات مدیره و بازرس نسبت به معرفی خود اقدام کردند و با رای مخفی اعضای حاضر، هیات مدیره و بازرس انجمن برای مدت دو سال به شرح زیر انتخاب شدند:

۱٫ وجیه الله شهیدی
۲٫ امیر قطبی
۳٫ فریبرز قطبی
۴٫ حسینعلی مقیمی
۵٫ علی اکبر فرناد
بازرس: مجتبی لهراسبی و عضو علی البدل هیئت مدیره خسرو مصلحتی ، علی اصغر عاشری و علی البدل بازرس مجید فرزانه نیا

نخستین جلسه انجمن مدیران سالن های سینمای ایران روز یکشنبه ۱۸ آبان ماه با حضور اعضای هیات مدیره در خانه سینما برگزار شد. در ابتدای جلسه، انتخابات داخلی صورت گرفت و وجیه الله شهیدی به عنوان رییس، فریبرز قطبی به عنوان نایب رییس، میثم ترابعلی به عنوان دبیر، حسینعلی مقیمی به عنوان خزانه دار، امیر قطبی و علی اکبر فرناد به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب و در راستای ارتقای و شکوفایی انجمن به کار خود ادامه خواهند داد.

مقرر شد جلسات انجمن طبق اساسنامه هر دو هفته یکبار ساعت ۱۱ صبح در محل خانه سینما برگزار شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است