تصویربرداری «۸۷ متر» مجددا آغاز شد/ پایان کار تا یک ماه آینده | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶

تصویربرداری «۸۷ متر» مجددا آغاز شد/ پایان کار تا یک ماه آینده

تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری که از نیمه تیرماه به دلیل کمبود بودجه برای چندمین بار متوقف شده بود، مدتی است که مجددا از سر گرفته شده است و کار تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری که از نیمه تیرماه به دلیل کمبود بودجه برای چندمین بار متوقف شده بود، مدتی است که آغاز شده است.

گروه سازنده این روزها در بیابان‌های اطراف تهران و جاده قم مشغول کار هستند و بازیگرانی از جمله علی دهکردی، مانی صدیقی، حسین سلیمانی و نیما نوری زاده جلوی دوربین «۸۷ متر» هستند.

همچنین قرار بود گروه سازنده برای ادامه کار عازم یکی از شهرهای تهران شوند اما به دلیل گستردگی شیوع ویروس کرونا در کشور یکی از شهرهای اطراف تهران برای این کار انتخاب شده است.

این مجموعه تلویزیونی علاوه بر ادامه تصویربرداری هم‌اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را نیز پیگیری می‌کند.

از آنجاکه تصویربرداری این مجموعه در یک ماه آینده به پایان می‌رسد، احتمال دارد «۸۷ متر» پس از سریال «خانه امن» که این شب‌ها روی آنتن شبکه یک سما است، پخش خود را آغاز کند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال هستند.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

انتهی پیام/

یک نظر