تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» در روزهای آینده آغاز می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
جلیل سامان خبر داد:

تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» در روزهای آینده آغاز می‌شود

کارگردان سریال «زیرخاکی» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از آغاز تصویربرداری فصل دوم این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، فصل اول سریال طنز «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌ نیا رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت و همان زمان بهرنگ ملک‌محمدی که مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم بود، گفت که فصل اول این سریال بخش ناتمام ندارد و بینندگان منتظر فصل دوم این مجموعه باشند.

همچنین ۲۳ مهرماه بود که مجید اکبرشاهی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم که به تازگی در این سمت فعالیت خود را آغاز کرده است، در اظهاراتی بیان کرد: در تلاشیم فصل دوم سریال «زیرخاکی» را که فصل اول آن را مخاطبان دیده‌اند و با آن آشنا هستند، به مرحله تولید برسانیم.

در حال حاضر، جلیل سامان کارگردان «زیرخاکی» از آغاز تصویربرداری فصل دوم این مجموعه خبر داده است: به امید خدا در روزهای آینده فیلمبرداری فصل دوم زیرخاکی را آغاز خواهیم کرد. برامون دعا کنید تا بتونیم در این روزهای تلخ لحظات شیرینی رو به ارمغان بیاریم.

به نظر می‌رسد پیش تولید و مذاکره با بازیگران در سکوت خبری اتفاق افتاده است.

پیش از این گفته شده بود که در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد. حال باید منتظر ماند و دید آیا عوامل سازنده در شرایط کرونایی به ترکیه سفر خواهند کرد یا لوکیشن دیگری را جایگزین آن می‌کنند.

همچنین هنوز مشخص تیست که کدام یک از بازیگران فصل گذشته در این فصل حضور داشته باشند اما پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر که از بازیگران نقش اصلی فصل اول این سریال بوده‌اند، احتمالا در فصل دوم نیز بازی خواهند داشت.

در فصل قبل، ایفای نقش اول مرد سریال «زیرخاکی» برعهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار بود و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده و.‌‌‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کردند.

داستان سریال درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است