«دو پنجره» سراغ نقد ۲ اثر ادبی کودک می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۲

«دو پنجره» سراغ نقد ۲ اثر ادبی کودک می‌رود

2 نشست نقد با حضور افسانه شعبان‌نژاد و فرهاد حسن‌زاده در قالب برنامه «دو پنجره» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «دو پنجره» یکی از فعالیت‌های کتاب‌محور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که اعضای مراکز کانون کتاب‌های نویسندگان و شاعران را با حضور مولف اثر، نقد می‌کنند.

روز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه کتاب «یک شعر بی‌طاقت» سروده افسانه شعبان‌نژاد و چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه رمان «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده به مناسبت بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با حضور این ۲ نویسنده و ۳۵۰ عضو مراکز کانون مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

نشست‌های «دو پنجره» با هدف آشنایی اعضای نوجوان با نقد صحیح کتاب، افزایش اعتماد به نفس، تقویت مهارت‌های جرات‌مندی و ابراز وجود در مراکز کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

این ۲ نشست‌ نقد به خاطر شیوع بیماری کرونا به شیوه بر خط و از طریق سایت مجازی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.ir در ساعت ۱۴ تا ۱۶ برپا خواهد شد.

نوجوانان نقدها و سوال‌های‌شان را قبل از این برنامه برای آفرینش‌های ادبی کانون فرستادند که سوال‌های دسته‌بندی شده از سوی مجری برنامه، از مهمانان پرسیده می‌شود.

فیلم ضبط شده این نشست‌های «دو پنجره» که پیش‌تر به شکل استانی و حضوری برگزار می‌شد، در سایت کانون مجازی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است