نگارش فیلمنامه سینمایی «ماموریت» را آغاز کردم/ پاسخ به توهین به پیامبر | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۸
حجت‌الله سیفی در گفتگو با صبا:

نگارش فیلمنامه سینمایی «ماموریت» را آغاز کردم/ پاسخ به توهین به پیامبر

حجت الله سیفی از آغاز نگارش فیلمنامه سینمایی «ماموریت» با محوریت حضرت رسول (ص) خبر داد.

حجت‌الله سیفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: بعد از توهین شرم‌آور که از سوی نشریه شارلی ابدو به مقام شامخ حضرت رسول (ص) صورت گرفت و رییس جمهوری فرانسه نیز به نوعی از آن حمایت کرد، مصمم شدم فیلمنامه‌ای بنویسم که در آن عظمت و رفعت حضرت رسول (ص) نشان داده شود بر همین مبنا نگارش سناریوی «ماموریت» را آغاز کردم.

وی افزود: تمام مراحل مطالعاتی این کار کتابخانه‌ای است، البته چون مطالعات من در حوزه تاریخ اسلام سال هاست ادامه دارد برای همین پیرامون موقعیت و زمان رخداداد مشکلی نداشتم. در این فیلم، اتفاقاتی که بعد از نامه حضرت رسول (ص) به خسرو پرویز در ایران و مدینه رخ داد، بیان می‌شود.

این کارگردان تصریح کرد: در مواجهه با چنین توهین‌های بهترین رفتار، اقدامات فرهنگی و هنری است. در این میان سینما حوزه‌ای مهم و تاثیرگذار است که باید به آن دقت نظر ویژه شود.

سیفی در پایان تاکید کرد: کارگردانی این فیلم سینمایی را خود انجام خواهم داد و امیدوارم در صورت مهیا شدن شرایط اوایل سال آینده بتوانم کار را جلوی دوربین برم. درباره سرمایه‌گذار هم باید بگویم امیدوارم نهادهای دولتی به‌ ویژه صدا و سیما در این اثر حضور داشته باشند، چون تنها بخش دولتی است که می‌تواند شرایط تولید این کار را پیش بیاورد.

نغمه دانش آشتیانی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است