مرور آثار مل گیسبون و فیلم‌هایی با موضوع کتابخوانی در شبکه نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۵

مرور آثار مل گیسبون و فیلم‌هایی با موضوع کتابخوانی در شبکه نمایش

شبکه نمایش به مناسبت پیش رو بودن روز کتاب و کتاب‌خوانی در ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم‌هایی با مضامین این روز می‌پردازد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش با توجه به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین توجه رسانه ملی به ترویج این موضوع، فیلم‌هایی با مضامین کتاب‌خوانی و نویسندگی را در جدول هفتگی خود قرار داده است که هر روز ساعت ۱۹ در بخش موضوعیِ منتخب پخش خواهد شد. همچنین این شبکه در بخش صحنه‌گران به مرور آثار و فیلم‌های مل گیبسون خواهد پرداخت.
فیلم های ایرانی و تله فیلم های شبکه نمایش از شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰ آبان ماه به ترتیب «چراغ‌های ناتمام»، شنبه ۲۴ آبان‌ماه به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی، «سیب ترش»، «فرزندان»، «به قید قرعه»، «دست راست من»، «خاتم شیراز» و «عشق شیشه‌ای» ساعت ۱۳ روی آنتن می‌روند.
این هفته شبکه نمایش در بخش «موضوع منتخب هفتگی» خود به فیلم‌های با مضامین کتاب‌خوانی و نویسندگی می‌پردازد که از شنبه تا جمعه به ترتیب: «میزری»، «دزد و نویسنده»، «نابغه»، «خانم پاتر»، «خانه خلوت»، «چارلز دیکنز- مردی که سرود سال نو را نوشت» و «عجیب‌تر از داستان» ساعت ۱۹ پخش خواهند شد.
این شبکه در بخش «صحنه‌گران» به مرور آثار مل گیبسون بازیگر و کارگردان می‌پردازد.
او که توانست با کارگردانی و بازی‌اش در نقش اصلی فیلم «شجاع دل» مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گیرد، هم‌زمان ۲ جایزه اسکار، برای بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کرد. فیلم‌های این بازیگر عبارتند از «سگ آبی»، «سازمان آلوده»، «اسلحه مرگبار ۴»، «لبه تاریکی»، «نشانه‌ها»، «باج» و «پرفسور و مرد دیوانه» که ساعت ۲۱ پخش می‌شوند.
در بخش «فیلم‌های جذاب» شبکه نمایش، از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم های «استاد بزرگ»، «نمک و آتش»، «اینو تحلیل کن»، «سرقت معمولی»، «اولین قتل»، «پیرمرد و اسلحه» و «مایکل کلایتون» ساعت ۲۳ روی آنتن می‌روند.
فیلم‌های کلاسیک شبکه نمایش به ترتیب «آخرین موج»، «قطار سریع‌السیر فون رایان»، «جنون»، «قاتلی بر فراز ایگر»، «اگر زنده‌ای شلیک کن»، «مکالمه» و «دشمنی در اعماق» ساعت یک بامداد پخش می‌شوند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است