تجلیل از سه فیلم ایرانی در اختتامیه جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۴

تجلیل از سه فیلم ایرانی در اختتامیه جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان

سه فیلم ایرانی در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان تقدیر شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد و در مراسم اختتامیه این رویداد «آن سوی حصار» به کارگردانی آرمان قلی‌پور جایزه بخش مستند این رویداد را دریافت کرد.

همچنین فیلم‌های «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی در بخش فیلم بلند و «بهمن عزیزم» به کارگردانی مصطفی پورمحمدی در بخش مستند تجلیل شدند.

در این دوره ۱۰ اثر به نمایندگی از جشنواره فیلم ورزشی ایران شامل «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی در بخش فیلم بلند، «بهمن عزیزم» به کارگردانی مصطفی پورمحمدی، «سریک» به کارگردانی بهاره افشاری، «شهسوار» به کارگردانی علی شاه‌محمدی، «آبی به رنگ آسمان» به کارگردانی امیر رفیعی، «من یک پرنده هستم» به کارگردانی عابدین محمدی و «آن سوی حصار» به کارگردانی آرمان قلی‌پور در بخش مستند بلند و نیمه بلند، «درخت زیتون سعد» به کارگردانی احمد زائری و «همه با هم» به کارگردانی مهدی یوسفعلی در بخش فیلم کوتاه و «جنگل دامون» به کارگردانی هادی امیری و رها فرجی در بخش پویانمایی جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان ۲۰۲۰ حضور داشتند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا قرار دارد که ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند.

جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است