«فرمول یک» به صورت تولیدی روی آنتن می‌رود/ پخش از ۲۶ آبان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
مدیرگروه اجتماعی شبکه یک خبر داد:

«فرمول یک» به صورت تولیدی روی آنتن می‌رود/ پخش از ۲۶ آبان

سومین فصل برنامه «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیا از دوشنبه 26 آبان به صورت تولیدی روی آنتن شب یک می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سومین فصل برنامه «فرمول یک» به تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا از دوشنبه ۲۶ آبان روی آنتن شب یک می‌رود.

فضل الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که قرار است این برنامه به انتخاب چهره مردمی سال منجر شود، مسلما یکی از اهداف این برنامه هم معرفی افرادی است که در سطح جامعه فعالیت های انسان دوستانه ای انجام می‌دهند و به نحوی حال مردم را خوب می‌کند به ویژه دراین شرایطی که بیماری کرونا جامعه و مردم را در برگرفته است، بنابراین بنای فصل جدید «فرمول یک» دعوت از افراد خیری است که در ترویج کار نیک و خیرخواهانه نه تنها پیشقدم هستند بلکه الگوسازی هم می کنند.

وی تاکید کرد: «فرمول یک» از دوشنبه ۲۶ آبان با ساختار جدید، حال و هوای جدید و در ساعت جدید پخش خواهد شد. این برنامه دیگر برنامه روتین روزانه نیست بلکه قرار است برنامه‌ای شبانگاهی باشد که سه شب در هفته و روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه پس از سریال شبانگاهی پخش شود.

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک با بیان این که فصل جدید «فرمول یک» تولیدی خواهد بود، عنوان کرد: قطعا فضای این برنامه با ساختاری جدید، درعین گفتگو محور بودن، فضای شاد و مفرحِ آرام بخشی را به همراه خواهد داشت.

شریعت پناهی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه پس از هشت ما دوری از آنتن دوباره در جدول پخش قرار گرفته است، اظهار کرد: تولیدی شدن کار بطور قطع کیفیت برنامه را افزایش می‌دهد و پس از پخش چند برنامه به اصطلاح بالا و پایین کار دست تهیه کنندگان می‌آید.

«فرمول یک» به تهیه‌کنندگی سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۳:۱۵ و به مدت ۷۰ دقیقه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است