«مدیرغرغرو» سوژه یک سریال شد/ پخش از ۲ شبکه رادیویی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵

«مدیرغرغرو» سوژه یک سریال شد/ پخش از ۲ شبکه رادیویی

سریال جدید رادیویی «مدیرغرغرو» از 2 شبکه رادیویی نمایش و سلامت روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این هفته سریال جدید رادیویی «مدیرغرغرو» از ۲ شبکه رادیویی نمایش و سلامت پخش می‌شود.

این مجموعه رادیویی داستان فرزند یک مدیر شرکت نفتی است که پس از سکته پدرش مجبور می‌شود مدیریت آن شرکت را برعهده بگیرد اما به دلیل بی‌تجربگی و غرزدن‌های مداوم، یکی‌یکی قراردادهای مهم و درآمدزای شرکت را از دست می‌دهد و همین موجب بروز مشکلات جدید می‌شود.

اشرف‌السادات اشرف‌نژاد تهیه‌کننده این مجموعه رادیویی گفت: فضاسازی این نمایش بر اساس متن آن صورت گرفته است و به دلیل تنوعی که این داستان دارد فضاسازی آن نیز به همین شکل رعایت شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخاب بازیگران این مجموعه توسط کارگردان انجام گرفته است و همین مساله موجب تاثیرگذاری بیشتر این نمایش رادیویی شده است.

«مدیرغرغرو» به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، کارگردانی مهدی طهماسبی، نویسندگی بهناز امینی، افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، صدابرداری جعفر جودتی، روایت فریدون محرابی و با هنرمندی میرطاهرمظلومی، معصومه عزیزمحمدی، سوسن مقصودلو، سینا نیکوکار، ناهید مسلمی، حمید یزدانی ابیانه، عباس شادروان، احمدگنجی و بهناز بستان دوست از روز شنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۶:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است