شبکه چهار «ساعت سینما» را روی آنتن می‌برد/ نادر طالب‌زاده مهمان اولین قسمت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۴

شبکه چهار «ساعت سینما» را روی آنتن می‌برد/ نادر طالب‌زاده مهمان اولین قسمت

«ساعت سینما» به کارگردانی یوسف منصوری و با اجرای محمدرضا مقدسیان نام برنامه سینمایی شبکه چهار است که از این هفته، هر پنجشنبه روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «ساعت سینما» نام برنامه سینمایی شبکه چهار است که از این هفته، هر پنجشنبه شب پخش خواهد شد.

این مجله سینمایی با طراحی و رویکرد جدیدی به سینمای جهان هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ تقدیم علاقه‌مندان هنر هفتم خواهد شد.

اولین برنامه از این مجله سینمایی پنجشنبه ۲۲ آبان با حضور نادر طالب زاده به پخش و بررسی فیلم سینمایی «معاون» با نام اصلی «vice» اختصاص خواهد داشت.

«معاون»، فیلم زندگینامه‌ای و کمدی-درام به کارگردانی و نویسندگی آدام مک‌کی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

در این فیلم کریستین بیل (در نقش دیک چینی) به همراه ایمی آدامز، استیو کارل، سم راکول، الیسون پیل، جسی پلمونس و تایلر پری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم صعود سیاسی چنی را تا تبدیل شدن به معاون رییس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا، به تصویر می‌کشد.

این دومین فیلم سینمایی پس از فیلم دبلیو اثر الیور استون است که در آن دوران حکومت جرج دابلیو بوش به تصویر کشیده شده‌ است و در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ از سوی آناپورنا پیکچرز در آمریکا اکران شد و توانست در گیشه فروش ۷۲ میلیون دلاری را داشته باشد.

یوسف منصوری، تهیه کننده و کارگردان «ساعت سینما» درباره این مجله سینمایی توضیح داد: «ساعت سینما» برنامه سینمایی است که فصل اول آن در ۲۶ قسمت در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می شود و  پنجشنبه شب ها ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می رود. حدود ۶۰ دقیقه داخل استودیو با پخش آیتم های متنوع، گفتگو درباره فیلم و سپس پخش فیلمی که درباره آن صحبت شد، با مخاطبان همراه خواهیم بود.

وی ادامه داد: محمدرضا مقدسیان که از مجریان سیما و نیز از منتقدان سینما است، در هر برنامه میزبان یک مهمان و یا به اقتضای برنامه ۲ مهمان خواهد بود.

به گفته منصوری، این برنامه از لحاظ مضمون به فیلم های خوب جهان که حرفی برای گفتن فراتر از سینما دارند، اختصاص دارد.

کارگردان «ساعت سینما» بیان کرد: این برنامه به بهانه پخش یک فیلم به مباحث سینما و روانشناسی، سینما و سیاست، سینما و اقتصاد، سینما و رسانه و … می‌پردازد. پلی‌بک های تولید شده متفاوت از پلی‌بک های سایر برنامه های روتین تلویزیون است و برابر با تولید یک اثر مستند برای آن تحقیق و پژوهش شده است. این پلی‌بک ها درباره خود فیلم‌ها، بازیگران، کارگردانان و… خواهد بود که به اقتضای هر فیلم به بازنمایی سیاست در سینما، بازنمایی تصویر سیاستمداران مختلف در طول تاریخ سینما، رابطه سیاستمداران با سینما و نظیر آن خواهد پرداخت.

وی در پایان گفت: در واقع در برنامه «ساعت سینما»، نسبت سینما با سایر عرصه های علوم انسانی و علوم شناختی ذیل مفاهیم و مباحث سینمایی بررسی می شود و البته اولویت ما دیدن یک فیلم خوب است.

عوامی این برنامه عبارتند از یوسف منصوری تهیه کننده و کارگردان، محمدرضا مقدسیان مجری کارشناس، مهدی مافی سرپرست نویسندگان، رضا ترقی طرف سرپرست تدوین، پیمان قانع اجرای دکور، حسین حاتمی طراح و مجری نور و سرپرست تیم تصویربرداری و حسام پوراسماعیلی جانشین تهیه کننده و مدیر تولید

فیلم سینمایی روز جمعه ۲۳ آبان ماه نیز «آگهی ترحیم» است که ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000