حمایت قاطع جان ویت از دونالد ترامپ/ مبارزه هنوز تمام نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳

حمایت قاطع جان ویت از دونالد ترامپ/ مبارزه هنوز تمام نشده است

جان ویت ستاره سینما در یک کلیپ ویدیویی از ترامپ و گفته هایش در مورد تقلب در انتخابات قاطعانه حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا، جان ویت بازیگر مشهور برنده جایزه اسکار و پدر آنجلینا جولی که طی این چهار سال مهم ترین سلبریتی حامی دونالد ترامپ بوده است در ویدیویی نزدیک به دو دقیقه که روز سه شنبه ۱۰ نوامبر در توییتر منتشر کرد به حمایت قاطع از ترامپ پرداخت و از دموکرات ها به شدت انتقاد کرد. به دنبال انتشار این ویدیو، توییتر به مانند رفتاری که با دونالد ترامپ داشت در زیر ویدیوی جان ویت نیز برچسب «این ادعا درباره انتخابات مورد مشاجره است» زد.

ویت در این ویدیو گفت: ما اکنون در بزرگترین نبرد و مبارزه مان از زمان جنگ های داخلی قرار داریم. او تاکید کرد از این دروغ که اعلام می شود جو بایدن انتخابات را برده، متنفر است.

ستاره «کابوی نیمه شب» و «بازگشت به وطن» در بخش دیگری از این کلیپ گفت: این تنها یک انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه نبرد عدالت در برابر شیطان است. آنها می خواهند ملت ما را متلاشی کنند، ما نباید اجازه این کار را بدهیم، باید با این فساد مبارزه کنیم باید برای پیروزی ترامپ مبارزه کنیم زیرا همه می دانیم در شمارش آرا فسادی صورت گرفته است، پس اجازه بدهید عقب نشینی نکنیم و جوری مبارزه کنیم که گویی این آخرین مبارزه ما روی زمین است.

پدر آنجلینا جولی گفته هایش را با جمله ای از محمدعلی بوکسور نامدار دنیا خاتمه داد: تا زمانی که آخرین مشت را نزده اید مبارزه هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است