تلویزیون به دنبال کارگردان‌هایی‌ست که اسپانسر دارند/ از آخرین فیلمم ۹ سال می‌گذرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
حبیب‌الله بهمنی در گفتگو با صبا:

تلویزیون به دنبال کارگردان‌هایی‌ست که اسپانسر دارند/ از آخرین فیلمم ۹ سال می‌گذرد

حبیب‌الله بهمنی کارگردان سینما از نگارش 2 فیلمنامه سینمایی خبر داد.

حبیب الله بهمنی نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در این روزها اظهار کرد: زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا نکرده نبود به ما فرصت کار کردن داده نمی‌شد حال که این بیماری همه‌گیر شده است دیگر به هیچ وجه نباید انتظار کار کردن داشت.

وی ادامه داد: البته من در این مدت ۲ فیلمنامه سینمایی به نگارش درآوردم که یکی از این دو سناریو درباره مقاومت و دیگری طنزی سیاسی است.

این کارگردان درباره شرایط کار در تلویزیون نیز عنوان کرد: چندین طرح سریال به تلویزیون پیشنهاد داده ام که همه آن‌ها رد شد! دلیل رد این طرح‌ها که همگی آثاری ارزشی بودند این بود که برای کار خود سرمایه‌گذار نداشتم. در حال حاضر کسانی می‌توانند در تلویزیون کار کنند که برای کار خود سرمایه‌گذاری داشته باشند که ۵۰ درصد بودجه کار را تامین کند.

بهمنی در پایان گفت: آخرین کار من در سینما «سیب و سلما» بود که ۹ سال از ساخت آن می‌گذرد. درباره کار در شبکه نمایش خانگی نیز باید بگویم متاسفانه این حوزه محل پول اندوزی عده‌ای شده است و به همین دلیل کار در چنین فضایی برای هنرمندانی که دغدغه فعالیت فرهنگی دارند، مقبول نیست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است