پخش فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» در شبکه الکوثر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۴

پخش فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» در شبکه الکوثر

طنز فانتزی «طعم شیرین خیال» با کارگردانی کمال تبریزی، فیلم سینمایی جمعه این هفته شبکه الکوثر شد.

طعم شیرین خیالبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، طنز فانتزی «طعم شیرین خیال» با کارگردانی کمال تبریزی، فیلم سینمایی جمعه این هفته ۲۳ آبان‌ماه در شبکه الکوثر شد. این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین جلوه‌های بصری نامزد سیمرغ بلورین بود.

دکتر رازیانی که شهاب حسینی نقش او را ایفا کرده، مردی جوان است که علاقه وافرش نسبت به محیط زیست باعث شده است که در یکی از روستاهای اطراف شهر بم ساکن شود و خانه خود را با ابزارهایی بسازد که هیچ نوع تهدیدی برای محیط زیست به حساب نمی آیند. این استاد دانشگاه که دست بر قضا دشمنانی نیز دارد، عاشق شیرین با بازی نازنین بیاتی می‌شود و در راه رسیدن به او از هیچ تلاشی فروگذار نیست. شیرین راوی این قصه عاشقانه است.

شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه، آسیه سلطانی‌نژاد، عیسی یوسفی‌پور، مهدی بجستانی و مهدی ملکی در «طعم شیرین خیال» با نویسندگی علی میرمیران به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» جمعه بیست و سوم آبان‌ماه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران با تهیه‌کنندگی محمدعلی حسین‌نژاد روی آنتن شبکه الکوثر می‌رود.

زبان‌گردانی و ترجمه این فیلم به زبان عربی توسط امیر شعبانی‌زاده انجام شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است