انتصاب مدیر طرح و تولید شبکه العالم سوریه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸

انتصاب مدیر طرح و تولید شبکه العالم سوریه

مدیر شبکه العالم سوریه طی حکمی سیدابراهیم حسینی‌بخش را به سمت مدیر طرح و تولید این شبکه منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، ناجی چنانی مدیر شبکه العالم سوریه طی حکمی سیدابراهیم حسینی‌بخش را به سمت مدیر طرح و تولید این شبکه منصوب کرد.

در این حکم بر پیگیری آخرین سیاست‌ها، اصول و ضوابط برنامه‌سازی دریافتی از معاونت برون‌مرزی و شبکه برای ملاحظه و بهره‌گیری در جذب، تدوین، بررسی و انتخاب طرح‌های پیشنهادی مناسب تاکید شده است.

همچنین بررسی، ارزیابی و پالایش طرح‌های دریافتی با هدف گزینش طرح های مناسب در چارچوب سیاست های ابلاغی و ماموریت های العالم سوریه، ارائه ایده های خلاقانه و پیشنهاد ساخت برنامه های جدید، جذاب و اثرگذار متناسب با ماموریت شبکه و نیز نظارت، ارزیابی، نقد و تحلیل عملکرد محتوایی برونداد نهایی از لحاظ انطباق با سیاست ها و تناسب با ماموریت های تعریف شده، تاکید شده است.

سیدابراهیم حسینی‌بخش، مدیر جدید طرح و تولید شبکه العالم سوریه فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ادبیات عرب از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی از سال ۱۳۷۹ در برون مرزی سازمان صداوسیما با عنوان شغلی مترجم زبان عرب مشغول به کار شد.

مدیر ارتباطات و همکاری‌های بین‌الملل شبکه جهانی الکوثر، سرپرست گروه سیاسی و خبر شبکه الکوثر و مدیر پخش شبکه جهانی الکوثر از عناوین مدیریتی وی، قبل از انتصاب اخیر است.

العالم سوریه اولین تجربه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در راه‌اندازی شبکه‌ای در خارج از کشور بوده و دفتر آن در دمشق مستقر است. این شبکه پس از طی دوره آزمایشی، از ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ به طور رسمی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است