رابرت دنیرو به انتخابات آمریکا واکنش نشان داد/ عصبانیت از میزان آرای ترامپ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱

رابرت دنیرو به انتخابات آمریکا واکنش نشان داد/ عصبانیت از میزان آرای ترامپ

رابرت دنیرو سرسخت ترین سلبریتی منتقد ترامپ در طی این سالها با ابراز رضایت از انتخاب بایدن از میزان آرای ترامپ اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از فاکس نیوز، رابرت دنیرو بازیگر بزرگ  سینمای جهان چند روز پس از اعلام نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا درباره این رویداد صحبت کرد. دنیرو در این گفتگو هم به ستایش از بایدن پرداخت و هم بابت رای بیش از ۷۱ میلیون آمریکایی به ترامپ اظهار تاسف کرد.

دنیرو ۷۷ ساله که در طی این چهار سال و از روزی که ترامپ پا به کاخ سفید گذاشت بارها و بارها به انتقاد از او پرداخته بود گفت: خدا را سپاسگزارم که از این موقعیت بیرون آمدیم، به امید خداوند با بایدن به محل آرامش برمی گردیم، رابرت دنیرو با وجود خوشحالی از انتخاب بایدن و هریس از میزان رای ترامپ ابراز ناراحتی کرد.

ستاره «راننده تاکسی» و «مرد ایرلندی» از رای هوادران ترامپ که میزانش بیش از ۷۱ میلیون بوده است ابراز تاسف کرد و گفت: گیج و مبهوتم که چگونه مردم به او رای داده اند، واقعا نمی دانم چرا. من عصبانی بودم از این که می دیدم او طوری رفتار می کند که مردم حرفش را می پذیرند، واقعا عصبانی می شدم، حالا بسیاری از مردم کشور هم اینگونه هستند و وقتی می بینم عده ای این گونه نیستند و او را پذیرفته اند و به او رای داده اند، ناراحت می شوم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است