thumbnail

شیلا خداداد

شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۵۹ دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد. خداداد دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال ۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۷۸ با معدل ۱۷ فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد. وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است.

زندگی شخصی


ازدواج ، همسر و فرزندانش شیلا خداداد با دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرده است و حاصل ازدواجش دو فرزند ( یک پسر و یک دختر ) است. سامیار سرکارات بیست و هفتم آبان ماه ۱۳۹۲ متولد شد. ساتین سرکارات یکم فروردین ماه ۱۳۹۶ متولد شد.
شیلا خداداد در مورد آشنایی با همسرش گفته است که قصد عمل بینی ام را داشتم ولی به دلیل حساسیت بالایی که روی چهره ام داشتم دوست نداشتم چهره ام تغییر کند. زمانی که چند نفر از همکارانم دکتر سرکارات را توصیه کردند پیش ایشان رفتم.
پس از تحقیق مطمئن شدم کارشان خوب است و برای عمل بینی ام موافقت کردم. دکتر سرکارات همسر شیلا خداداد این چنین ادامه داد : بعد از اینکه بینی شیلا را عمل کردم دیدم خیلی خوب شده است و پیش خودم گفتم خودم با ایشان ازدواج می کنم.

فعالیت حرفه ای

نکته جالب درباره شیلا خداداد این است که به صورت کاملا اتفاقی بازیگر شده است. به طور اتفاقی مسعود کیمیایی او را در داروخانه می بیند و به او پیشنهاد بازی در فیلم “اعتراض” را می دهد. پس از موافقت و بازی در این فیلم به شهرت می رسد و جایگاه خود را در سینما تثبیت می کند.
حضور او در سریال “مسافری از هند” در سال ۱۳۸۱ در نقش دختر هندی بنام سی تا او را به شهرت رسانید، وی تجربه حضور در فیلم “اخراجی ها ۲” ، “سن پترزبورگ” و سریال “قلب یخی” را دارد.


 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سحر قریشی

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پانته آ بهرام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است