چند رشته نامزدی برای «بی‌گاه» در جشنواره آرپا‌ی لس‌آنجلس | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۶

چند رشته نامزدی برای «بی‌گاه» در جشنواره آرپا‌ی لس‌آنجلس

«بی‌گاه» که از تاریخ ۱۲ نوامبر در بیست‌وسومین دوره جشنواره آرپا‌ی لس‌آنجلس آمریکا به نمایش درخواهد آمد در میان نامزدهای این جشنواره است.
به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای، «بی‌گاه» که از تاریخ ۱۲ نوامبر در بیست‌وسومین دوره جشنواره آرپا‌ی لس‌آنجلس آمریکا به نمایش درخواهد آمد در میان نامزدهای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه این جشنواره است.

«بی‌گاه» به نویسندگی و کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان هم‌اکنون در سینما‌های هنروتجربه در حال اکران است.

ایمان افشار، شایان افشار، ایوب افشار، مهسا نارویی، آوا آذرپیرا، ملابخش رئیسی و جمعی از بازیگران محلی چابهار در «بیگاه» نقش‌آفرینی می‌کنند و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: رضا حماسی، موسیقی: نوید جابری، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی، میکس و ترکیب صدا: انسیه ملکی، طراحی صدا: رافائل برنابئو گارسیا، اصلاح رنگ و جلوه‌های بصری: محراب مشهدبان، مدیر تولید: محمدرضا تهرانی، مجری طرح: حسین شیخی، تهیه‌کننده اجرایی: مهدی بهروز، مشاور بین‌الملل: مسعود ایمن‌دوست، عکاس: شهرزاد نجفی و سمانه وجدان و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است