«از طنز چه خبر» برنامه جدید رادیو صبا | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰

«از طنز چه خبر» برنامه جدید رادیو صبا

رادیو صبا رویدادهای طنز كشور را در بخش كوتاه خبری منعكس می كند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «از طنز چه خبر» عنوان بخش کوتاه خبری است که با هدف اطلاع رسانی، به تازه ترین و مهمترین رویدادهای حوزه طنز ایران می پردازد.

صابر ونکی تهیه کننده «از طنز چه خبر» درباره این برنامه گفت: بازتاب اخبار و رویدادهای حوزه طنز با توجه به رویکرد و رسالت رادیو صبا لازم به نظر می رسید به همین منظور با همراهی، حمایت و رهنمودهای مدیر شبکه بر آن شدیم تا این بخش کوتاه خبری را هر چه زودتر راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: ما قرار است به همه رویدادهایی که به طنز مربوط می شود، بپردازیم. در واقع نشست ها و هم اندیشی ها، اطلاعیه ها، فراخوان ها، اخبار برنامه های طنز رادیو و تلویزیون، نشریات، کتاب ها، وقایع و اخباری است که در این بخش کوتاه خبری به اطلاع مخاطبان و علاقه مندان خواهد رسید.

ونکی به لزوم همکاری با مجموعه های فعال در عرصه طنز و استقبال رادیو صبا از این ارتباط دو سویه اشاره کرد و توضیح داد: برای آگاهی و اطلاع رسانی هر چه بیشتر و بهتر اخبار شنیداری، دیداری و مکتوب، از همه نهادها، ناشران و فعالان عرصه طنز در کشور دعوت می کنیم تا مطالب، اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوزه را از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۸۶۲ به روابط عمومی رادیو صبا ارسال کنند.

برنامه «از طنز چه خبر؟» روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح روی موج اف ام ردیف ۱۰۵٫۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است