هالیوودی‌ها به انتخاب جو بایدن واکنش نشان دادند/ تبریک‌ها برای کاملا هریس | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶
از آرنولد شوارتزنگر تا آریانا گرانده؛

هالیوودی‌ها به انتخاب جو بایدن واکنش نشان دادند/ تبریک‌ها برای کاملا هریس

سلبریتی های هالیوود بعد از اعلام جو بایدن به عنوان رییس جمهوری تازه آمریکا به انتخاب وی و کنار رفتن ترامپ واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، پس از یک هفته انتظار، رسانه های آمریکایی جو بایدن را به عنوان رییس جمهوری منتخب این کشور اعلام کردند و بسیاری از افراد مشهور بلافاصله پس از اعلام خبر پیروزی بایدن از صفحات اجتماعی خود استفاده کرده و به بایدن و معاونش کاملا هریس تبریک گفتند.

ایوا دوورنی فیلمساز سیاهپوست آمریکایی یکی از اولین سلبریتی هایی بود که به این انتخاب واکنش نشان داد. دوورنی با گذاشتن کلیپی از ترامپ نوشت: «تو اخراجی»

جوردن پیل کارگردان سیاهپوست آمریکایی برنده اسکار هم دقیقا با همین جمله «تو اخراجی» به نتایج انتخابات آمریکا و شکست ترامپ واکنش نشان داد.

آریانا گرانده خواننده نیز با گذاشتن چند قلب کنار اسامی بایدن و هریس از خداوند تشکر کرد.

الیزابت بنکس بازیگر نوشت: من خیلی خیلی خیلی آرام شدم، تبریک به جو بایدن، برای کاملا هریس که معاون رییس جمهوری آمریکا شد اشک شوق می ریزم.

جاش گاد کمدین و بازیگر آمریکایی هم به صورت کوتاه به رفتن ترامپ واکنش نشان داد، او نوشت: کابوس ملی تمام شد.

ریس ویترسپون بازیگر زن برنده اسکار هم نوشت: چه لحظه فوق العاده ای برای تاریخ ملت مان، تبریک به جو بایدن و تبریک به کاملا هریس اولین معاون زن تاریخ آمریکا.

جان فاورو کارگردان لایواکشن «شیرشاه» هم نوشت: اولین بار در سی سال اخیر که یک رییس جمهور یک دوره ریاست کرده است و اولین بار است که یک نفر دوبار در آرای عمومی شکست خورده است.

آرنولد شوارتزنگر بازیگر جمهوری خواه هالیوود هم به انتخاب بایدن دموکرات واکنش نشان داد. او گفت: به جو بایدن رییس جمهوری منتخب و کاملا هریس معاونش تبریک می گویم، من چیزی را به شما می گویم که هر انتخابات تکرار می کنم و مردم نیاز دارند آن را بیشتر بشنوند، من طرفدار شما هستم چون موفقیت شما موفقیت کشور است.

باربارا استرایسند ستاره برنده اسکار نیز به این انتخاب واکنش نشان داد و گفت: به جو بایدن و کاملا هریس و ملت دوست داشتنی مان تبریک می گویم، صداقت و بزرگواری پیروز شد.

شرلین سرکیسیان خواننده آمریکایی معروف به «شر» هم نوشت: آمریکا دوباره به دنیا برگشت.

جیمی کیمل مجری نیز با بیان این که روز خوبی برای آمریکاست به بایدن و هریس تبریک گفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500