اولین حضور بین‌المللی «بی‌ریختی» در استرالیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷

اولین حضور بین‌المللی «بی‌ریختی» در استرالیا

فیلم کوتاه «بی‌ریختی» به کارگردانی محمد رحمتی در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره Canberra استرالیا به نمایش در می‌آید.

به گزارش صبا، فیلم‌کوتاه «بی‌ریختی» ساخته محمد رحمتی در اولین حضور بین‌المللی خود در بیست‌و‌پنجمین دوره جشنواره Canberra استرالیا حضور خواهد داشت.

بیست‌وپنجمین دوره جشنواره Canberra به‌صورت آنلاین کار خود را آغاز می‌کند و در ماه مارچ سال ۲۰۲۱ به صورت حضوری در استرالیا برگزار می‌شود.
فیلم کوتاه «بی‌ریختی» سال گذشته در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نامزد دریافت جایزه در پنج پخش کارگردانی، فیلمنامه، فیلمبرداری، تدوین و بهترین فیلم شد که در در نهایت جایزه بهترین تدوین را دریافت کرد و به عنوان دومین فیلم در آرای تماشاگران انتخاب شد.
فیلم کوتاه «بی‌ریختی» سومین ساخته محمد رحمتی پس از فیلم‌های کوتاه «خون‌سردی» و «نَفَس‌گیر» است.
در خلاصه این فیلم کوتاه آمده است: زنی زندانی که بار دار است، در روز دادگاهی خود، بعد از جلسه دادگاه، برای بلعِ موادمخدر و انتقال آن به زندان، همراه دو تن از ماموران زندان وارد خانه‌ای شده‌اند.
میلاد کفایی، سمانه بهزادپور، شاهین نعمتی، غزاله روغنی، علی صادقی، حسین میری و با حضور مهدی حسینی‌نیا بازیگران «بی‌ریختی» هستند همچنین پخش این فیلم کوتاه بر عهده «کاج فیلم» به مدیریت شاهین نعمتی است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است