مکاتبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر کشور درباره هفته کتاب | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۸

مکاتبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر کشور درباره هفته کتاب

وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

جلال درخشهبه گزارش صبا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با توجه به برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در هفته آخر آبان‌ماه سال جاری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره برگزاری این رویداد ملی در استان‌ها مکاتبه کرد.

جلال درخشه رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب را خواستار شد.

در این نامه آمده است: «با توجه به شرایط کرونایی کشور و امکان ایجاد محدودیت در شیوه اجرای برخی آیین‌های حضوری، می‌توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با تغییر شیوه‌ها و استفاده از روش‌های خلاقانه غیرحضوری، همچنان در جهت تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق قشر کتاب‌خوان در هفته کتاب در استان‌ها گام برداشت.»

استانداران سراسر کشور موظف شدند تا در راستای هماهنگی و تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها، نهادها، مراکز فرهنگی، دولتی و غیر دولتی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، اقدام کنند.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبانماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است