احتمال برگزاری انتخابات خانه موسیقی در بهار ۱۴۰۰/ رایزنی برای یادبود استاد شجریان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
حمیدرضا عاطفی در گفتگو با صبا:

احتمال برگزاری انتخابات خانه موسیقی در بهار ۱۴۰۰/ رایزنی برای یادبود استاد شجریان

معاون اجرایی خانه موسیقی می‌گوید احتمال دارد انتخابات خانه موسیقی به سال آینده موکول شود.

حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره زمان انتخابات این نهاد صنفی که تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار گرفته است، گفت: کرونا تکلیف انتخابات خانه موسیقی را نامشخص کرده و حتی ممکن است انتخابات برای یک سال یعنی تا بهار سال ۱۴۰۰ به تاخیر بیفتد.

این محقق موسیقی تاکید کرد: تا امروز ما دو مرحله انتخابات خانه موسیقی را به دلیل وضعیت قرمز شهر تهران ملغی کردیم ولی اگر به زودی وضعیت سفید شود انتخابات در فضای باز برگزار می‌شود در غیر این صورت احتمالا تا بهار سال آینده منتظر خواهیم ماند.

وی افزود: برگزاری انتخابات خانه موسیقی به طور آنلاین نیز امکان‌پذیر نیست چون این موضوع نه در اساسنامه پیش‌بینی شده است و نه زیرساخت فنی لازم برای برگزاری آن را داریم.

عاطفی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین روز درگذشت استاد محمدرضا شجریان گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شجریان هم تحت تاثیر کرونا قرار گرفت ولی برای برپایی یک مراسم یادبود به مناسبت چهلم استاد شجریان در حال رایزنی هستیم. احتمالا یک برنامه یادبود یا به صورت آنلاین یا با اعمال محدودیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای اعضای محدود و خاص برگزار خواهیم کرد اما هنوز این برنامه قطعیت پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید:

انتخابات خانه موسیقی به مرداد موکول شد

 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است