ترجیح می‌دهم در دوران کرونا کمتر کار کنم/ حضور در ۲ سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
شهرام عبدلی در گقتگو با صبا:

ترجیح می‌دهم در دوران کرونا کمتر کار کنم/ حضور در ۲ سریال

شهرام عبدلی درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری توضیحاتی را ارایه داد.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود اظهار کرد: «فرشتگان بی‌بال» عنوان سریالی به کارگردانی امیرحسین عنایتی است که من در آن به عنوان بازیگر حضور داشته‌ام و هم اکنون نیز آماده پخش است.

وی ادامه داد: در این سریال که گوشه‌ای از تلاش کادر پزشکی برای مبارزه با کرونا به تصویر کشده شده است، با رزیتا غفاری، آشا محرابی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مختار سائقی، فرج الله گل سفیدی، زهره قاسمی، آرش جورکش و… همبازی هستم.

بازیگر «فاصله‌ها» بیان کرد: تله فیلمی دیگر از ایمان افشاریان نیز آماده نمایش دارم که چند ماه پیش در آن مشغول به کار بودم. هم اکنون نیز در سریال جدید ابوالقاسم طالبی با نام «طلاق» که به موضوع مفاسد اقتصادی توجه دارد، بازی می‌کنم.

عبدلی افزود: آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شده است «حواست است» به کارگردانی امیرحسین عسگری نام داشت. این مجموعه که هر قسمت آن ۱۰ دقیقه بود به هشدارهای قضایی توجه داشت.

وی در پایان درباره دیگر پیشنهادهای حضور در پروژه‌ها خاطرنشان کرد: پیشنهاد برای بازی کم نیست اما ترجیحم این است در شرایط کرونایی کمتر کار کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است