مسابقه سرود و نقالی «بِسُرا» روی آنتن می‌رود/ اسامی داوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴

مسابقه سرود و نقالی «بِسُرا» روی آنتن می‌رود/ اسامی داوران

«بِسُرا» نخستین مسابقه تلویزیونی «سرود» و «نقالی» است که در 2 بخش سرود «ویژه پسران» و نقالی «ویژه دختران» در شبکه امید روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مسابقه سرود و نقالی «بِسُرا» از چهارشنبه ۱۴ آبان، روی آنتن شبکه امید می‌رود.

«بِسُرا» نخستین مسابقه تلویزیونی «سرود» و «نقالی» ویژه نوجوانان (گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال) در کشور است که با همکاری موسسه آفرینش‌ های هنری آستان قدس رضوی در ۲ بخش سرود «ویژه پسران» و نقالی «ویژه دختران» در شبکه امید برگزار می‌‌شود.

این برنامه با موضوع سیره زندگانی امام رضا (ع) و با هدف انتقال مفاهیم مهم فرهنگی، ملی و ارزش‌های ایرانی و اسلامی‌ به نسل جدید از طریق هنرهایی چون سرود و نقالی تولید شده است.

شهروز حقی، سیدجواد هاشمی و علیرضا بدیع اعضای هیات داوران مسابقه تلویزیونی «بسُرا» هستند که اجرای هنرمندان روی صحنه این مسابقه را ارزیابی می‌کنند و گروه‌های سرود برتر کشور نیز پس از راهیابی به مرحله پایانی مشخص و معرفی می‌‌شوند.

مسابقه «بسرا» به تهیه‌کنندگی حسین لطفی نیک و با اجرای محمودرضا قدیریان در ۱۳ قسمت ۶۰ دقیقه ای، چهارشنبه‌‌ها از شبکه امید پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است