دلم برای اجرا تنگ شده است/ به سکوتم ادامه می‌دهم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲
فردوسی‌پور در مراسم رونمایی از کتاب مطرح کرد:

دلم برای اجرا تنگ شده است/ به سکوتم ادامه می‌دهم

عادل فردوسی‌پور در مراسم رونمایی از کتاب «پیگیر اخبار نباشید» که شب گذشته 13 آبان ماه به صورت مجازی برگزار شد، به سوال‌های مخاطبان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال، مجری، تهیه‌کننده و مترجم در مراسم رونمایی از کتاب «پیگیر اخبار نباشید» به نویسندگی رولف دوبلی و ترجمه عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز که شب گذشته ۱۳ آبان ماه با اجرای سروش صحت نویسنده و کارگردان به صورت مجازی برگزار شد، به سوال‌های مخاطبان پاسخ داد و درباره این کتاب و ویژگی‌های آن توضیحاتی را ارایه داد.

وی در بخش دیگری از این لایو اینستاگرامی در پاسخ به پرسش سروش صحت مبنی بر اینکه از بین برنامه‌سازی، اجرا، گزارشگری، تدریس، تجربه کدام یک را بیشتر دوست دارد، بیان کرد: همه این موارد را دوست دارم چراکه مانند بچه‌هایم هستند اما گزارشگری، اجرا و تهیه‌کنندگی برایم جذاب‌تر و بهتر است.

فردوسی‌پور درباره اینکه کار کردن در ایران را ترجیح می‌دهد یا خارج از ایران، گفت: برای همه کسانی که ترجیح داده‌اند در خارج از کشور فعالیت کنند، احترام قایل هستم اما من یک عِرق وحشتناکی به کشورم دارم و تلاشم این بوده است که در کشور خودم کار کنم.

مجری برنامه «۹۰» درباره برنامه‎سازی رسانه‌ای بیان کرد: من سال‌ها در در حوزه رسانه کار کرده‌ و تجربه کسب کرده‌ام و در حقیقت تخصص دارم و اگر بگذارند دوست دارم در حوزه‌ای که تخصص دارم، کار کنم. دلم برای اجرا خیلی تنگ شده است و اگر به ۲۰ سال قبل برگردم باز هم «۹۰» را اجرا می‌کنم.

فردوسی‌پور با اشاره به اینکه قصد دارد سکوتش را درباره اتفاقات اخیر ادامه بدهد، مطرح کرد: به قول معروق حرف نزده را همیشه می‌شود زد. می‌گویند سکوت سرشار از ناگفته‌هاست و من می‌خواهم به سکوت خود ادامه بدهم.

وی در پایان درباره سرنوشت «فوتبال ۱۲۰» نیز عنوان کرد: این برنامه تعطیل نشده بود. ۵۰ تا ۶۰ نفر مشغول کار در این برنامه هستند. اگر شرایط مهیا شود تا هفته‌های آینده روی آنتن می‌رویم.

در واپسین روزهای اسفند ۹۷، برنامه «۹۰» برای آخرین بار روی آنتن رفت. همچنین پس از به وجود آمدن شایعات مبنی بر تعطیلی برنامه «فوتبال ۱۲۰»، کورش کمره‌ای مشاور مدیر شبکه سه سیما این شایعه را تکذیب کرد و در حساب توییتر خود از تمدید برنامه خبر داد.

عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده «فوتبال ۱۲۰» به تازگی درخواستی مبنی بر تولید یک برنامه اینترنتی به ساترا داده بود که به دلیل آنچه استعلام منفی وی عنوان شد، به سرانجام نرسید.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است