پایان نگارش سریال «گردن‌زنی»/ یک عروسی به خون کشیده می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
زامیاد سعدوندیان به صبا گفت:

پایان نگارش سریال «گردن‌زنی»/ یک عروسی به خون کشیده می‌شود

زامیاد سعدوندیان از دو فیلمنامه خود که نگارش آن را به پایان رسانده است می‌گوید.

زامیاد سعدوندیان فیلمنامه نویس در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلوزیون صبا درباره سریال نمایش خانگی «گردن‌زنی» گفت: در حال حاضر فیلمنامه سریال نمایش خانگی به نام «گردن‌زنی» را به اتمام رسانده‌ام که پیش از این نام آن «تورنتو» بود.

وی علت این تغییر نام را اینگونه توضیح داد: در ابتدا برای زیبایی نام آن را «تورنتو» گذاشته بودم ولی فکر می‌کنم نام «گردن‌زنی» بیشتر با محتوای سریال ارتباط دارد.

سعدوندیان درباره داستان این سریال توضیح داد: داستان این سریال درباره عروسی‌ای است که به خون کشیده می‌شود.

او درباره وضعیت سریال عنوان کرد: فعلا اتفاق خاصی برای تولید این فیلمنامه نیفتاده و تنها نگارش آن رو به اتمام است زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا همه چیز به تعویق افتاده است، سینما هم که پی در پی تعطیل می‌شود و می‌توان گفت رسانه روی هواست و به جز کارهایی که از قبل مجوز آن را صادر کرده‌اند کار دیگری ساخته نشده است.

این فیلمنامه نویس همچنین اشاره کرد که در حال حاضر برای سریال «گردن‌زنی» با دو گروه در حال مذاکره هستند.

سعدوندیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش از فیلمنامه دیگر خود بیان کرد: فیلمنامه یک سریال تلویزیونی هم به نام «اشک‌های حرا» دارم که تهیه‌کنندگی آن را علی یاور برعهده دارد. دوازده قسمت آن تا به الان نوشته شده است که به زودی قرار است وارد مرحله پیش تولید شود.

این فیلمنامه نویس درباره داستان این فیلمنامه نیز اظهار کرد: داستان این فیلم درباره قاچاق مواد مخدر در جنوب کشور است و گروهی که قصد دارند به بافت جنوب و اقلیم آن آسیب برسانند و مشاغل بومی را برای جذب جوانان از میان بردارند. آن‌ها سعی می‌کنند از جوان‌های جنوبی به دلیل کمبودهایی که دارند، استفاده‌هایی کنند ولی قهرمانی از همین بافت به مقابله با آنها می‌پردازد.

وی در پایان تشریح کرد: مشاور این فیلمنامه، رحمان سیفی‌آزاد است و درحال حاضر مشغول رایزنی برای کارگردان هستیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است