سریال کمدی «هشتگ قرنطینه» ساخته می‌شود/ پخش از شبکه اینترنتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۱

سریال کمدی «هشتگ قرنطینه» ساخته می‌شود/ پخش از شبکه اینترنتی

شبکه اینترنتی امروز، سریال کمدی اجتماعی «هشتگ قرنطینه» را با موضوع شیوع ویروس کرونا در پلتفرم آیو به تولید می‌رساند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه اینترنتی امروز، «هشتگ قرنطینه» سریالی تعاملی به کارگردانی بهمن گودرزی و نویسندگی کریم خودسیانی محصول شبکه امروز اینترنتی است که مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران را سپری می‌کند.

علی پاکدامن مدیر شبکه اینترنتی امروز با اعلام این خبر گفت: «هشتگ قرنطینه» سریالی آپارتمانی است که با بهره‌گیری از نظرها و تجربه‌های مردم به صورت تعاملی تولید خواهد شد. فعلا بنا داریم حدود ۱۰-۱۵ قسمت از سریال را جلوی دوربین ببریم. در جریان پخش از ایده‌ها و خاطره‌های مردم با موضوع کرونا و تجربه‌هایشان از دوران قرنطینه ناشی از شیوع این ویروس مرگبار استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم ضمن آگاهی بخشی درباره نحوه پیشگیری و گسترش این ویروس به ویژه در این برهه حساس که متاسفانه شیوع کرونا افزایش یافته است، با هدف تلطیف فضای ناشی از مسایل مرتبط با قرنطینه و تبعات دست و پنجه نرم کردن مردم با این ویروس، در قالب روایت قصه‌هایی سرگرم کننده به زبان طنز بپردازیم.

مدیر شبکه اینترنتی امروز درباره قصه سریال عنوان کرد: قصه «هشتگ قرنطینه» در یک آپارتمان می گذرد که هشت خانوار با کاراکترهایی جالب در آن ساکن هستند و در هر قسمت شاهد اتفاقی خواهیم بود که ممکن است تا چند قسمت آتی هم ادامه یابد. قرار است در ترکیب بازیگران این سریال از تلفیق چهره های جدید و بازیگران پیشکسوت بهره ببریم.

به گفته وی، اطلاع رسانی درباره چگونگی حضور علاقه ‌مندان جوان بازیگری در این سریال و نیز طرح نظرها و ایده‌های بینندگان برای اعمال در داستان بزودی صورت خواهد گرفت.

پخش آزمایشی شبکه اینترنتی امروز که مجوز تولید برنامه‌های خود را از سازمان صدا و سیما در بستر آیو دریافت کرده است، دوازدهم آبان ماه به صورت لایو در اینستاگرام شبکه و به نشانی اینترنتی emrooztv.net آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است