اعلام اسامی هیات داوران بخش «فیلم به معنای مطلق» جشنواره مقاومت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵

اعلام اسامی هیات داوران بخش «فیلم به معنای مطلق» جشنواره مقاومت

اسامی هیات‌ داوران بخش «فیلم به معنای مطلق» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اعلام شد.

جشنوارهبه گزارش صبا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، اسامی هیات‌ داوران بخش «فیلم به معنای مطلق» این رویداد سینمایی را اعلام کرد.

بهروز اثباتی، مرتضی سرهنگی، سید محمد حسینی، حسن عباسی، جواد شمقدری، سید یاسر جبرائیلی، محسن نفر، اردشیر زابلی‌زاده، نادر طالب‌زاده، حجت‌الاسلام علی سرلک، محمد یاشارنادری، علی باقری‌کنی و مهدی عظیمی میرآبادی، هیات‌ داوران بخش «فیلم به معنای مطلق» را تشکیل می‌دهند.

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور بررسی کیفی آثار برگزیده، بخش «فیلم به معنای مطلق» را طراحی کرده است. در این بخش، همه فیلم‌های برگزیده این دوره مورد داوری قرار می‌گیرند و در نهایت یک فیلم به عنوان بهترین اثر بخش «فیلم به معنای مطلق» معرفی خواهد شد.

تندیس «فیلم به معنای مطلق» جشنواره، جایزه‌‌ای است که به فیلمی اهدا می‌شود که علاوه بر هم‌خوانی فرم و محتوا از بیشترین نسبت بهره‌وری به اقتصاد و اثرگذاری روی مخاطب برخوردار باشد.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، یکم تا هفتم آذرماه هم‌زمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است