پخش فصل جدید «پایان ناباروری» از امروز در شبکه چهار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۰

پخش فصل جدید «پایان ناباروری» از امروز در شبکه چهار

فصل جدیدی از برنامه ترکیبی «پایان ناباروری» به تهیه‌کنندگی مرجان بیات از امروز، دهم آبان‌ماه به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

khlبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه «پایان ناباروری» به تهیه‌کنندگی مرجان بیات از امروز، دهم آبان‌ماه به صورت تولیدی از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. ضبط این برنامه از سوم آبان‌ماه آغاز شده بود.

اجرای این برنامه را مینا هاشمی و مجتبی حصامی بر عهده دارند که به علت‌های ناباروری در زنان و مردان، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، سلول درمانی و معرفی تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، رحم جایگزین، نقش ژنتیک در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روانشناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان‌ آن پرداخته می‌شود.

بیات درباره تفاوت‌های سری جدید این برنامه با برنامه‌های گذشته بیان کرد: ما در سری جدید برنامه تلاش می‌کنیم تا علاوه بر پرداختن به مسایل پزشکی به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه‌های اجتماعی این موضوع بپردازیم. به همین منظور در حال تهیه و تولید مستندهایی هستیم که در آن با خانواده‌هایی که درگیر مشکل ناباروری بوده و درمان شده‌اند گفتگو می‌شود و در برنامه در کنار مباحث تخصصی پزشکی این آیتم نیز پخش خواهد شد.

وی افزود: تهیه و تولید موشن گرافیک‌هایی به زبان ساده و با موضوع ناباروری و آیتمی تحت عنوان «کلاس ناباروری» از دیگر تفاوت‌های این فصل با فصل قبلی برنامه است.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: در قسمت اول از فصل جدید برنامه که امروز پخش می‌شود، درمان ناباروری و پارامترهای موثر در انتخاب مرکز مناسب درمان ناباروری را با حضور دکتر محمدرضا صادقی جنین‌شناس، رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا بررسی می‌کنیم.

«پایان ناباروری» در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می‌شود و قرار است از امروز دهم آبان‌ماه به صورت هفتگی شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000