ماجراهای دختری که همه از تنبلی‌اش به ستوه آمده‌اند

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «اگه گربه رو ببینم» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی کیومرث حقیقی از تولیدات سال 1378 مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قصه‌ دختر بچه‌ای به نام مروارید را روایت می‌کند که در روستایی با پدر و مادر و مادربزرگش زندگی می‌کند، او مسیول آوردن آب از چشمه است اما هر روز در کارهایی که به عهده‌اش گذاشته‌اند تنبلی می‌کند. یک روز که تمام اعضای خانواده از تنبلی او به ستوه آمده‌اند، مادربزرگ نقشه‌ای طراحی می‌کند و ادامه‌ ماجرا…

وحید جلیل‌وند، کیومرث حقیقی، مهدی حقیقی، بهنام باقرنصب، سولماز حقیقی‌، لیلی میرزایی، میترا ضیایی، رکسانا ذوقی، نیلوفر صلاحی، شقایق عشقی، سالومه بهادر، مسعود صالحی، مسعود لک، محمدرضا میرزامحمدی، محمدجواد نصیرزاده، حامد حسین‌زادگان، افسانه مصدق و لیلا آیت‌الهی به عنوان بازیگر و عروسک‌گردان در این تئاتر ایفای نقش کرده‌اند.

طراحی گریم این نمایش را نیلوفر صلاحی، رکسانا ذوقی و مسعود لک برعهده داشته‌اند، نیلوفر لاری‌پور ترانه‌های نمایش را سروده و رامین آزادآور نیز موسیقی آن را ساخته است.

هم‌چنین رامین آزاد‌آور، وحید جلیل‌وند و بهرام خانی نوازندگان تئاتر «اگه گربه رو ببینم» هستند، شقایق عشقی و فایزه اسماعیلی در هم‌خوانی آواز با آن‌ها همکاری داشته‌اند.

این نمایش برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آن را در پایگاه اینترنتی نمایش‌نما کانون به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

انتهای پیام/