سریال «خانه امن» از امشب روی آنتن شبکه یک

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای سریال، در آستانه پخش سریال «خانه امن» ویدیو کلیپ آن با صدای رضا یزدانی منتشر و رونمایی شد.

رضا یزدانی ترانه «ارث اجدادی 2» را بر اساس سروده‌ای از مجید بابازاده ساخته است. مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب‌نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته است و طراحی و مشاوره پروژه را مرتضی اصفهانی برعهده دارد.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی‌پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رییسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگول طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

«خانه امن» اولین سریال امنیتی‌ای است که داستان خانواده ماموران امنیتی را دراماتیزه کرده و چالش‌های آن‌ها را به تصویر کشیده است.

این سریال از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم است که جزو آثار پر لوکیشن تلویزیون محسوب می‌شود و در شهرهای مختلف تصویربرداری شده و بخشی از آن در خارج از کشور به سرانجام رسیده است و از امشب، شنبه 10 آبان‌ماه روی آنتن شبکه یک می‌رود.

عوامل «خانه امن» عبارتند از طراح و مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، تهیه‌کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، نویسنده: حسین تراب‌نژاد، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مشاور تهیه و تولید: مرتضی متولی، تدوین: پریسا ناهیدپور، مدیر برنامه‌ریزی: سید جواد حسینی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، مشاور امور رسانه‌ای: علی زادمهر، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس: سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.

انتهای پیام/