بازگشایی یا ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی تهران وابسته به اطلاعیه ستاد ملی کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۵

بازگشایی یا ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی تهران وابسته به اطلاعیه ستاد ملی کرونا

بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازگشایی یا ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی هنری تهران وابسته به اطلاعیه ستاد ملی کرونا است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، مراکز فرهنگی و هنری استان تهران بر اساس اطلاعیه‌های استانداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۲ مهرماه تاکنون تعطیل بوده‌اند. با وجودی که این تعطیلی بر اساس آخرین اطلاعیه رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ۲ آبان ماه پایان یافته است، اما تاکنون بدون اطلاعیه رسمی، این تعطیلی ادامه داشته است.

به همین متظور خبرنگار صبا ادامه این تعطیلی یا بازگشایی مراکز فرهنگی هنری را از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کرد که همایون امیرزاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به خبرنگار صبا درباره تعطیلی مراکز فرهنگی هنری گفت: بازگشایی یا ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی هنری وابسته به اطلاعیه ستاد ملی کرونا است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون از مصوبات این ستاد تبعیت کرده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر محدودیت‌های قبلی در کلانشهر تهران، ستاد ملی کرونا محدودیت‌های شدیدتری را برای ۴۳ شهر قرمز ناشی از تشدید کرونا اعمال کرده بود که طبیعتا مراکز فرهنگی هنری در این شهرها هم شامل محدودیت می‌شوند.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است