روابط والدین با فرزندان در «قاب زندگی» رادیو شنیدنی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱

روابط والدین با فرزندان در «قاب زندگی» رادیو شنیدنی می‌شود

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو با تولید و پخش سریال 30 قسمتی «قاب زندگی» به روابط والدین و فرزندان می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «قاب زندگی» عنوان سریالی رادیویی به سفارش رادیو فرهنگ است که در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و جنبه اجتماعی –خانوادگی دارد.

این سریال رادیویی قرار است علاوه بر رادیو فرهنگ از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود.

ساجد قدوسیان تهیه کننده و کارگردان مجموعه رادیویی «قاب زندگی» با اعلام این خبر گفت: در این نمایش بیشتر به روابط والدین با فرزندانشان و اختلاف نظرهایی که بین آن‌ها رخ می‌دهد، می‌پردازیم.

وی افزود: در حال حاضر این سریال در ۳۰ قسمت طراحی شده است و در هر هفته یک قصه را روایت می‌کند. همچنین این سریال چهار شخصیت اصلی دارد که عبدالعلی کمالی، ماندانا محسنی، محمدرضا قلمبر و شیما جان قربان در آن به ایفای نقش می پردازند و مینا شجاع، مهدی طهماسبی، بهناز بستان دوست، سینا نیکوکار، معصومه عزیز محمدی، مسعود زنوزی راد و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به عنوان بازیگر میهمان در آن حضور دارند.

پخش مجموعه رادیویی «قاب زندگی» به نویسندگی الهام حاجی نژاد و تهیه‌کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان از روز شنبه دهم آبان ماه ساعت ۱۰:۰۰ صبح از رادیو نمایش آغاز می‌شود و ساعت ۳:۰۰ بامداد روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

این مجموعه رادیویی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ۲ شبکه رادیویی فرهنگ و نمایش پخش می‌شود. 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است