تیراندازی‌های خونین آمریکا کمپین تبلیغاتی «شکار» را متوقف کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۳
یونیورسال خبر داد؛

تیراندازی‌های خونین آمریکا کمپین تبلیغاتی «شکار» را متوقف کرد

کمپانی‌های یونیورسال و بلوم‌هوس با صدور بیانیه‌ای مشترک با اشاره به حوادث خونبار اخیر آمریکا، تبلیغات تلویزیونی آخرین محصول پر از خونریزی خود یعنی فیلم «شکار» را متوقف کردند.

به گزارش صبا به نقل از فاکس‌نیوز، کمپین تبلیغاتی فیلم «شکار» که قرار است اکران عمومی آن به زودی آغاز شود با توجه به تیراندازی‌های اخیر آمریکا متوقف شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کمپانی یونیورسال و استودیوی فیلمسازی بلوم‌هوس تصمیم گرفتند با توجه به تیراندازی‌هایی خونین اخیر در شهرهای ال‌پاسو، دی‌تون و گیلروی که به کشته شدن حداقل ۳۵ نفر انجامیده است، پخش همه تبلیغ‌های تلویزیونی آخرین محصول خود را متوقف کنند.

در بیانیه‌ای که در این باره منتشر شده آمده است: با توجه به حساسیت موجود به تیراندازی‌های تراژیک اخیر کشور، کمپانی یونیورسال‌پیکچرز و استودیوی تهیه‌کننده فیلم «شکار»، کمپین تبلیغاتی این فیلم را موقتا متوقف کرده و به بازنگری محتوای خود می‌پردازند.

«شکار» تریلری طنزگونه به کارگردانی کراگ زوبل و بازی هنرپیشگانی چون هیلاری سوانک و آیک بارینهولتز است و داستان گروهی از افراد فوق‌ثروتمند آمریکایی را روایت می‌کند که در یک بازی خونین شرکت کرده و برای تفریح به شکار آدم‌های غریبه‌ای می‌پردازند که به این منظور انتخاب شده‌اند. «شکار» با توجه به ته‌مایه‌های سیاسی و طعنه‌های خود به دوپارگی‌ جامعه آمریکا، قبل از ماجرای تیراندازی‌های اخیر نیز سر و صدا کرده و به فیلمی حساسیت‌زا بدل شده بود.

برنامه اکران «شکار» همچنان و طبق قرار قبلی برای روز ۲۷ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است و با وجود تمام انتقادها، یونیورسال قصد ندارد نمایش آن را به تاخیر بیاندازد. قراری که البته معلوم نیست طی هفته‌های آینده سر جای خود باقی بماند.

تیراندازی‌های اخیر در ایالت‌های تگزاس، کالیفرنیا و اوهایو بار دیگر بحث قانون اسلحه در ایالات متحده آمریکا را داغ کرده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یکی از واکنش‌های خود به این حوادث، بدون نام بردن از فیلم‌های سینمایی به نکوهش بازی‌های ویدیویی خشن پرداخت و بحث بیماری‌های روانی را پیش کشید. گروهی دیگر اما عقیده دارند این اتفاقات ناشی از نارسایی قوانین است و باید محدودیت‌های سختگیرانه‌تری نسبت به موضوع حمل اسلحه وضع شود.

اشکان مزیدی

/انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است