اعضای جدید هیات مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران مشخص شدند

به گزارش صبا، مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران، در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر، در روز چهارشنبه هفت آبان‌ماه 1399 برگزار شد. در این جلسه 23 عضو حاضر یعنی مدیران تماشاخانه‌های خصوصی، اعضای هیات‌ رییسه مجمع‌ها را تعیین نمودند.

در مجمع عمومی فوق‌العاده که هیات‌ رییسه آن را مهدی کوهیان، مصطفی کوشکی و سعید دولتی تشکیل می‌دادند، تغییرات برخی از مفاد اساسنامه به تصویب رسید.

در مجمع عمومی عادی نیز که هیات‌ رییسه آن را علاوه بر سه نفر قبلی، خیام وقارکاشانی و کسری شاهینی به عنوان ناظر تشکیل می‌دادند، هیات‌مدیره به ارایه گزارشی از فعالیت‌های چهار سال اخیر انجمن صنفی و عملکرد مالی آن پرداخت و این عملکرد توسط اکثریت حاضر در مجمع تایید گردید.

در ادامه، برای دوره آتی انتخاباتی صورت گرفت و در نتیجه آن، قطب‌الدین صادقی، هادی حجازی‌فر و شاهین چگینی با به دست آوردن اکثریت آرای حاضران در جلسه، به مدت سه سال به‌ عنوان اعضای دومین هیات‌مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب شدند و حسین جزایری به مدت یک سال به‌ عنوان بازرس انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب گردید.

در این جلسه همچنین اسکندری نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فخرموسوی رییس شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی حضور داشتند.

طی روزهای آتی و تا یک هفته بعد از برگزاری مجمع، جلسه هیات‌مدیره برگزار و سمت اعضای هیات مدیره در آن جلسه تعیین خواهد شد.

این جلسه با همکاری پرسنل مجموعه تئاتر شهر و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی که ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده است، برگزار شد.

انتهای پیام/