«جنایت بی دقت» در انتظار جلسه شورای پروانه نمایش/ اکران آنلاین نمی‌کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴
نگار اسکندرفر به صبا گفت:

«جنایت بی دقت» در انتظار جلسه شورای پروانه نمایش/ اکران آنلاین نمی‌کنیم

تهیه‌کننده «جنایت بی‌دقت» مصمم است که این فیلم را روی پرده سینماهای کشور ببرد تا کمکی به زنده ماندن سینما در شرایط کرونا کرده باشد.

نگار اسکندرفر تهیه‌کننده فیلم «جنایت بی‌دقت» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره پروانه نمایش این فیلم گفت: در تاریخ ۷ مهرماه درخواست پروانه نمایش کردیم که هنوز در دست اقدام است و ظاهرا هنوز نوبت فیلم ما نشده است. آن‌طور که به ما گفتند، چند هفته است که جلسه شورای پروانه نمایش تشکیل نشده است.

وی با اشاره به برنامه نمایش عمومی این فیلم بیان کرد: با توجه به این که کرونا همچنان ادامه دارد و سینماها بی‌رونق شده، تصمیم گرفتیم فیلم را اکران کنیم تا شاید سینماها جانی بگیرد. فکر می‌کنم کسانی با کمک هم باید سالن‌های سینما را زنده نگه دارند و امیدوارم ما هم در این راه کاری کنیم.

این تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار سینما درباره احتمال اکران آنلاین فیلم «جنایت بی‌دقت» اظهار کرد: به اکران آنلاین هم فکر می‌کنیم، اما همراه با پخش‌کننده خارجی به این نتیجه رسیدیم برای این که اکران‌های خارجی صدمه نبیند، موقتا از آنلاین پرهیز کنیم چون اصولا اکران آنلاین تهدیدی برای اکران خارجی است به ویژه در ایران که کپی‌رایت برای کسی مهم نیست.

اسکندرفر با اشاره به اکران‌های خارجی این فیلم گفت: تا حالا چندین کشور خارجی شامل فرانسه، ایتالیا، اتریش، آلمان، سوییس و… حقوق پخش این فیلم را خریده‌اند. در آمریکا نیز ۲ پخش‌کننده بعد از جشنواره شیکاگو پیشنهاد پخش دادند که در حال مذاکره با آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: پخش‌کننده فرانسوی قبل از جشنواره ونیز به محض این که خبر تمام شدن این فیلم منتشر شد، پیشنهاد داد و پخش‌کننده‌های دیگر نیز در زمان جشنواره ونیز درخواست پخش دادند. این نشان از اهمیت جشنواره‌های بزرگ برای شناساندن فیلم‌ها به خریداران دارد.

تهیه‌کننده «جنایت بی‌دقت» افزود: درباره اکران‌های خارجی این فیلم، سابقه قبلی آقای مکری در خارج از کشور قطعا تاثیرگذار بوده است. همینطور سابقه و زحمات شرکت «دریم‌لب» را هم نمی‌شود نادیده گرفت که کارنامه پرباری در رابطه با پخش‌کننده‌های خارجی دارد.

وی در پایان گفت: من همه فیلم‌هایم را به خانم میرشب در شرکت دریم‌لب داده‌ام. قبل از ساخت «جنایت بی‌دقت» هم با ایشان صحبت کردیم و گفتم که قرار است با آقای مکری فیلمی بسازیم و از شما خواهم خواست تا پخش این فیلم را در خارج از کشور به عهده بگیرید.

بیشتر بخوانید

خیز ۴ فیلم برای نمایندگی ایران در اسکار/ قرعه به‌نام چه کسی می‌افتد؟

هوگوی نقره‌ای بخش اصلی شیکاگو به «جنایت بی‌دقت» رسید

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000