اتریش درام متعلق به نتفلیکس را به اسکار فرستاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲

اتریش درام متعلق به نتفلیکس را به اسکار فرستاد

اتریش فیلم «آنچه ما می خواستیم» نخستین تجربه کارگردانی اولریک کافلر به پخش کنندگی نتفلیکس را به اسکار فرستاد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از دِراستاندارد، کشور اتریش درام خلاقانه «آنچه ما می خواستیم/What We Wanted» متعلق به نتفلیکس را به عنوان نماینده خود برای حضور در نود و سومین دوره رقابت اسکار انتخاب کرد.

«آنچه ما می خواستیم» نخستین تجربه کارگردانی اولریک کافلر است. بنا به اعلام کمیته انتخاب اتریش، این کمیته طی یک بحث و گفتگوی آنلاین فشرده فیلم «آنچه ما می خواستیم» را به عنوان نماینده این کشور برای شرکت در اسکار برگزیده است.

حقوق پخش جهانی این فیلم با بازی لاوینا ویلسون و الیاس امبریک در اختیار سرویس محتوای آنلاین نتفلیکس است. این فیلم اوایل ماه میلادی آینده در سینماهای اتریش اکران می شود.

«آنچه ما می خواستیم» داستان زوجی خوشحال است که تنها کمبودشان نداشتن فرزند است آنها برای فراموش کردن این موضوع به تعطیلات می روند جایی که در آن با خانواده ای آشنا می شوند که به نظر می رسد همه عوامل خوشبختی را دارا هستند.

سال گذشته اتریش فیلم «جوی» ساخته سودابه مرتضایی را به عنوان نماینده خود برای شرکت در اسکار معرفی کرد که با حواشی زیادی همراه شد صلاحیت این فیلم به دلیل استفاده بیش از حد از زبان غیررایج کشور اتریش از سوی آکادمی رد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است