یک تغییر دیگر در حوزه هنری/ حسام‌الدین حسینی مدیرکل ارتباطات و رسانه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۶

یک تغییر دیگر در حوزه هنری/ حسام‌الدین حسینی مدیرکل ارتباطات و رسانه شد

محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، در حکمی سید حسام‌الدین حسینی را به عنوان مدیرکل ارتباطات و رسانه حوزه هنری منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، با حکم محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، سید حسام‌الدین‌ حسینی به عنوان مدیر کل ارتباطات و رسانه حوزه هنری معرفی و جایگزین حیدر ایمنی شد. دادمان همچنین شورای سیاستگذاری مرکز رسانه و ارتباطات حوزه را نیز به عنوان بازوی مشورتی این اداره کل معرفی کرد.

در بخشی از حکم رییس حوزه هنری خطاب به حسام‌الدین حسینی با اشاره به نواندیشی، نوآوری و توانمندی در شناسایی و سازماندهی تخصصی ظرفیت‌های وی آمده است: «جناب آقای سید حسام‌الدین حسینی، بی‌تردید تحول در حوزه اندیشه و هنر اسلامی در این عصر بی‌توجه به عنصر ارتباطات و امر رسانه محقق نخواهد شد و حوزه هنری در مسیر تحولی خویش، بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباط دوسویه، صمیمی و رسا با مخاطبان خود در لایه‌های گوناگون است. اهم موارد مورد انتظار عبارتند از:

۱. طراحی و اقدام در چهارچوب اصول و سیاست‌های ابلاغی در پیوست

۲. بهره‌مندی از شورای سیاستگذاری ارتباطات و رسانه‌ حوزه هنری و التزام به عمل در چهارچوب مصوبات آن شورا

۳. عمق‌بخشی هر چه بیشتر به بعد اجتماعی حوزه هنری، توسعه مخاطبان و برنامه‌ریزی جهت ارتقا تصویر این مرکز هنر انقلابی در حوزه عمومی

۴. بزرگداشت و تکریم هنرمندان، پیشکسوتان و نیز ظرفیت‌های نو ظهور هنر انقلاب اسلامی در راستای تقویت این جبهه

۵. برنامه‌ریزی برای تحول ساختاری آن اداره کل و تمهید جهت تقویت ارتباط با مراکز استانی، دفاتر تخصصی و موسسات تابعه

۶. تبدیل اداره کل به بازوی حامی، پشتیبان و توانمندساز در نسبت با ارکان تخصصی و صف حوزه هنری

بر خود لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای حیدر ایمنی تشکر کنم و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارم. ان‌شاالله با توکل بر درگاه الهی و استعانت از حضرت صاحب الامر (عج) در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

رییس حوزه هنری همچنین فرشاد مهدی‌پور، محمدحسین ساعی، محمد ذوقی، سید امیر جاوید، سید محمدامین باطنی، میثم مرادی و سید حسام‌الدین حسینی را به عنوان شورای سیاستگذاری مرکز رسانه و ارتباطات منصوب کرد.

حیدر ایمنی به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری به مدت سه سال مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است