سه سناریوی احتمالی برای برگزاری جشنواره کن ۲۰۲۱ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵

سه سناریوی احتمالی برای برگزاری جشنواره کن ۲۰۲۱

تیه‌ری فرمو دبیر جشنواره فیلم کن اعلام کرد برای برگزاری دوره آینده فستیوال در کنار تاریخ رسمی سه تاریخ جداگانه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، تیه‌ری فرمو دبیر جشنواره بین المللی فیلم کن سه طرح احتمالی برای برگزاری دوره آینده جشنواره را اعلام کرد، جشنواره ای که براساس برنامه قرار است بین روزهای ۱۱ تا ۲۲ می سال آینده برگزار شود و البته ممکن است به دلیل ادامه وضعیت کرونا به تعویق بیفتد.

فرمو توضیح داد مسئولان فستیوال کن با مقامات محلی برای سه تاریخ جداگانه به توافق رسیده اند تا برای برگزاری و تاخیرهای احتمالی از این روزها استفاده کنند. او گفت: امیدوارم فستیوال در ماه می (همان تاریخ از پیش اعلام شده) برگزار شود، اما اگر «کن» در ماه می به شرایطی که امید داریم نرسد فستیوال را به تاخیر می اندازیم، ما برای این اتفاق راه حل داریم.

طبق هماهنگی ما با مقامات محلی، فستیوال یک بار به نیمه اول ماه جولای فرستاده می شود، دفعه دوم به نیمه دوم ماه جولای و مرتبه سوم به نیمه دوم ماه آگوست موکول می شود.

فرمو تاکید کرد این یک احتمال است و او و همکارانش امیدوارند جشنواره کن در همان ماه می ۲۰۲۱ برگزار شود و به اولین فستیوال بعد از دوران پاندمی کرونا تبدیل شود.

سه شنبه شب (۲۷ اکتبر) جشنواره ویژه کن که قرار است به مدت سه روز به صورت نمادین برگزار شود به ریاست پی‌یر لسکور و دبیری تیه‌ری فرمو آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است