«هرج و مرج فضایی» دوباره به سینما کشیده می‌شود/ گودزیلا زودتر می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
آخرین خبرها از فیلم‌های در راه؛

«هرج و مرج فضایی» دوباره به سینما کشیده می‌شود/ گودزیلا زودتر می‌آید

برادران وارنر در خبری تاریخ اکران دنباله مورد توجه‌ترین فیلم دنیای بسکتبال یعنی «هرج و مرج فضایی» و چند فیلم دیگر را اعلام کرد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی برادران‌وارنر با انتشار خبری تاریخ اکران عمومی «هرج و مرج فضایی ۲» را مشخص کرد.

برادران وارنر اعلام کرد این لایواکشن ورزشی با حضر لبرون جیمز ۱۶ جولای ۲۰۲۱ برابر با ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ روی پرده‌های سینما می‌رود. تهیه‌کنندگی این کار را رایان کوگلر کارگردان فیلم درخشان و موفق «پلنگ سیاه» بر عهده خواهد داشت که این روزها در رقابتی فشرده به دنبال کسب جایزه بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۹ است و کارگردانی آن را ترنس نانسی فیلمساز ۳۷ ساله انجام خواهد داد.

قسمت اول «هرج و مرج فضایی» در سال ۱۹۹۶ و با حضور فوق ستاره بسکتبال آن زمان یعنی مایکل جردن ساخته و اکران شد. این فیلم، لایواکشنی خانوادگی و ورزشی بود که کاراکترهای مجموعه انیمیشن‌های «لونی تونز – Looney Tunes» نیز در آن حضور داشتند. داستان فیلم به دوران بازنشستگی موقت جردن در بین فاصله سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ از لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا NBA می‌پردازد. جردن در این این دوره به کمک خرگوش معروف دنیای انیمیشن یعنی باگزبانی و دوستانش می‌شتابد تا در یک رقابت بسکتبالی با آدم فضایی‌ها پیروز شوند؛ آدم فضایی‌هایی که می خواهند این کاراکترها را به بردگی بکشند.

«هرج و مرج فضایی»(۱۹۹۶) با وجود نظرات متناقص منتقدان مورد اقبال عموم قرار گرفت و ۲۳۰ میلیون دلار فروخت تا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در حوزه بسکتبال شود. حال طرفداران این رشته ورزشی می‌توانند امیدوار باشند بعد از ۲۵ سال یک هرج و مرج فضایی دیگر و این بار با حضور فوق ستاره‌ای دیگر به نام لبرون جیمز به سینماها می‌آید.

کمپانی برادران وارنر همچنین اطلاع داده است تاریخ اکران فیلم «گودزیلا در برابر کنگ» از می ۲۰۲۰ به دو ماه قبل از آن یعنی مارچ ۲۰۲۰ منتقل شده است. دلیل این امر را می توان حرکت هفته پیش استودیوی یونیورسال دانست که تاریخ اکران جدیدترین قسمت «سریع و آتشین» خود را به می ۲۰۲۰ منتقل کرد و احتمال تداخل گیشه‌ای بین این دو فیلم پرطرفدار را افزایش ‌داد.

اکران قسمت سوم فیلم ترسناک «آنابل» نیز از سه جولای (۱۲تیر) به چندروز جلوتر یعنی ۲۸ جون (۷ تیر) منتقل شد؛ فیلمی که اولین تجربه کارگردانی گری دابرمن نویسنده فیلمنامه دو قسمت قبلی به حساب می‌آید.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است