مردم موسیقی خوب را می‌فهمند/ انتشار آلبوم «مراد» در سال جدید

وحید اسدالهی
وحید اسدالهی نوازنده ساز نقاره و از چهره های سرشناس موسیقی آذری که در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در چند گروه به اجرای ساز نقاره پرداخت درباره استقبال مردم از این ساز به خبرنگار صبا گفت: هرچند ساز من برای آذربایجان است اما موسیقی قومیت نمی شناسد و با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند ضمن اینکه مردم ما موسیقی خوب را می فهمند و برای آن ارزش قائل هستند.
وی افزود: پیش از این وقتی با گروه «وحید اسدالهی» به خرم آباد و کرمانشاه رفتیم مردم از صدای نقاره به وجد آمدند و این استقبال از موسیقی، ما را به اجرای بیشتر تشویق می کند و امیدوارم با حمایت مسئولان به شهرهای بیشتری سفر کنیم.
اسدالهی درباره اجرا در ارکستر ملی ایران و ارکستر سازهای ملی در جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: من وقتی در گروه های مختلف ساز می زنم متوجه ارتباط مردم با صدای سازم می شوم و این واکنش از طرف مردم بعد از سال ها که نقاره ناشناخته بوده است، جای خوشحالی دارد.
این نوازنده نقاره درباره کیفیت برپایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: این دوره از جشنواره موسیقی فجر با نظم و برنامه ریزی با دبیری شاهین فرهت برگزار شد.
اسدالهی درباره برنامه های آینده خود توضیح داد: با حمایت وزارت ارشاد و مسئولان قصد برگزاری کنسرت در تمام شهرهای ایران را داریم و امیدوارم مجوزهای لازم برای اجرا داده شود.
وی در پایان با اشاره به رونمایی از آلبوم جدیدش با نام «مراد» بیان کرد: آلبوم «مراد» اثری فولکلور به تنظیم خودم است که در آن 10 قطعه بی کلام با سازهای ویولن، پیانو، کمانچه و کوبه ای نواخته شده است. این روزها در حال آماده سازی ویدیو برای این آلبوم هستیم و در سال جدید آلبوم منتشر می شود.