جدیدترین خبرها از جشنواره موسیقی فجر/ گزینه آنلاین هم روی میز است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
حسن ریاحی با صبا مطرح کرد:

جدیدترین خبرها از جشنواره موسیقی فجر/ گزینه آنلاین هم روی میز است

دبیر سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر می‌گوید وضعیت برگزاری جشنواره دقیقا مشخص نیست.

حسن ریاحی دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره جزئیات این رویداد موسیقایی آنهم در سالی که کرونا تاثیر خود را بر جشنواره ها گذاشته است، گفت: سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر قرار است از ۲۸ بهمن ماه تا ۴ اسفند ماه برگزار شود و امسال سعی شده است برنامه‌های خوبی برای اجرا انتخاب شود.

وی درباره بخش بین الملل جشنواره و سختی دعوت از مهمانان خارجی نیز توضیح داد: در حال حاضر یک مشکل ما حضور گروه‌های خارجی با توجه به شیوع ویروس کرونا است. البته خوشبختانه تا به حال چند گروه خارجی برای شرکت در جشنواره جواب مثبت داده‌اند.

به گفته وی، در مورد گروه‌های موسیقی خارجی سعی شده روی موسیقی شرق تاکید شود تا با تجربه کشورهای دیگر در این حوزه آشنا شویم و جوان‌ها نیز با گروه های دیگر کشورها رو به رو شوند.

این استاد موسیقی با اشاره به اینکه برای گروه‌های ایرانی هم فراخوان داده شده تا در جشنواره شرکت کنند، بیان کرد: امسال گروه‌های داخلی که تا به حال در جشنواره موسیقی فجر شرکت نکرده اند برای حضور در جشنواره اولویت دارند.

دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در پایان با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر برگزاری جشنواره گفت: یک جورهایی بلاتکلیفیم. موارد و شرایط مختلف را بررسی و محاسبه می کنیم در غیر این صورت از طریق آنلاین اقدام می‌کنیم. از طرفی نمی‌شود زیاد سر و صدا راه انداخت و باید ملاحظاتی داشت. در شورای سیاست‌گذاری، تکلیف خیلی چیزها روشن می‌شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

انتشار فراخوان بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر

انتشار فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر

سایت جشنواره موسیقی فجر از اول آبان آماده ثبت اطلاعات شرکت‌کنندگان است

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر رقابتی و غیررقابتی برگزار می‌شود

حسن ریاحی دبیر سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر شد

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است