«عطسه» ۱۰ آبان به شبکه سه می‌آید/ برنامه‌ای با رویکرد اجتماعی و طنز

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پس از گزارش منتشر شده در صبا مبنی بر تغییر نام و لوگوی کانال رسمی تلگرام و اینستاگرام برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» به برنامه تلویزیونی «عطسه» صفحه اینستاگرام این برنامه شب گذشته 5 آبان ماه تیزر رسمی برنامه تلویزیونی «عطسه» را منتشر کرد.

در کپشن ویدیوی این برنامه آمده است: «عطسه از روز شنبه 10 آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این برنامه حاصل تلاش یک گروه جوان برنامه‌ساز است و با رویکرد اجتماعی و طنز، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 18 عصر تا 19 پخش خواهد شد.

عطسه دو روز در هفته به به دختران و بانوان اختصاص دارد و مسایل مربوط به آن را بررسی می‌کند.

همچنین در طول هفته پیشکسوتان عرصه اجرا و رسانه نیز، در این برنامه به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

حمید ترابیان، پرویز نشاط، مژده خنجری، مریم ماهور و غزل ماهورزاده مجری‌های این برنامه عصرگاهی خواهند بود.»

از نکات قابل توجه این ویدیو، صدای رضا رشیدپور روی آن است و این موضوع علاوه بر تغییر نام و لوگوی صفحه رسمی اینستاگرام و کانال تلگرامی «حالا خورشید» به «عطسه» گمان‌زنی‌ها را قوت می‌بخشد که احتمالا رشیدپور و عوامل سازنده «حالا خورشید» این برنامه را در سکوت خبری برای شبکه سه سیما تهیه کرده‌اند.

همچنین بیشتر کامنت‌هایی که در زیر این پست به چشم می‌خورد سوال‌هایی است که مخاطبان از حضور رضا رشیدپور در برنامه می‌پرسند و یا نوشته‌اند کاش خود او در برنامه حضور داشته باشد. البته با اعلام نام مجریان برنامه حضور رشیدپور به عنوان مجری ثابت منتفی است و باید منتظر ماند و دید که او در این برنامه جزو عوامل سازنده است یا نه.

البته ناگفته نماند که رضا رشیدپور به تازگی اجرای مسابقه‌ «بمب» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان را در شبکه سه سیما برعهده گرفته است که گفته می‌شود از هفته جاری به آنتن شبکه سه سیما می‌رسد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/