فعلا «تعارض» را اکران نمی‌کنیم/ به جشنواره‌های خارجی می‌رویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
امیر سیدزاده در گفتگو با صبا:

فعلا «تعارض» را اکران نمی‌کنیم/ به جشنواره‌های خارجی می‌رویم

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تعارض» می گوید فعلا بر حضور در جشنواره‌های خارجی تمرکز کرده و برنامه‌ای برای اکران در ایران ندارد.

سیدامیر سیدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی «تعارض» که چند روز پیش مجوز اکران آن صادر شد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا از اکران نشدن این فیلم به این زودی به دلیل شرایط موجود در جامعه خبر داد و گفت: فعلا برنامه‌ای برای اکران در داخل کشور نداریم.

وی دلیل توجه به حضورهای بین المللی را اینگونه اظهار کرد: این فیلم با حال و هوای فعلی جهان مطابقت دارد و بحث تنهایی آدم‌ها را به تصویر می‌کشد، ویروس کرونا هم در حقیقت بیماری‌ای بود که این تنهایی را بیشتر نمایان کرد، خصوصا در بحث مرگ و میر که انسان‌ها در چه غربتی، بدون تشییع و مراسم، دفن می‌شوند.

این تهیه کننده افزود: تصمیم بر این است که فعلا اکران داخلی نداشته باشیم تا ببینیم جشنواره‌های خارجی را از کجا می‌توانیم شروع کنیم و بعد از جشنواره‌های خارجی منتظر وضعیت سینماهای ایران در سال آینده می‌شویم که به چه شکل خواهد بود. اگر با از بین رفتن ویروس بتوانیم جذب مخاطب در سالن سینما داشته باشیم، ترجیحمان این است فیلم را در سالن‌های سینما اکران کنیم و بعد به فضای آنلاین وارد شویم.

سیدزاده در پایان در پاسخ به اینکه آیا اقدامی برای حضور «تعارض» در جشنواره‌های خارجی انجام شده است، عنوان کرد: برای حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی به دنبال پخش‌کننده می‌گردم و ترجیحم این است که یک پخش کننده خارجی فیلم را معرفی کند، الان در حال رایزنی برای جذب پخش‌کننده هستم.

در خلاصه این فیلم آمده است: احساس می‌کنم دیوونه شدم… یه جورایی به تمام دوربین‌های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می‌کنن حساسیت پیدا کردم… اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌کنم پشت همه این دوربینا یه نفره… یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است