مسئولان از بانوان موسیقی هم حمایت کنند/ عرصه را خالی نکنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
خواننده گروه «نهال» در گفتگو با صبا:

مسئولان از بانوان موسیقی هم حمایت کنند/ عرصه را خالی نکنیم

لیلا نجفی خواننده گروه «نهال» درباره جزییات کنسرت امشب گروه توضیح داد و از مسئولان خواست از فعالیت موسیقی بانوان بیشتر حمایت کنند.
با تمام سختی ها می خوانم/ مسئولین از بانوان موسیقی حمایت کنندلیلا نجفی خواننده و سرپرست گروه «نهال» با اشاره به شرایط کار بانوان در عرصه موسیقی به خبرنگار صبا گفت: بانوان در عرصه موسیقی ایرانی محدودیت های خاص خود را دارند و شاید شرایط سخت تر از قبل هم شده باشد، اما باید از فرصت های کوچک استفاده کرد.
وی افزود: ما از مسئولان انتظار داریم از حضور بانوان در عرصه هنر و موسیقی حمایت و با تبلیغات و سالن های متعدد راه دشوار را هموارتر کنند.
خواننده گروه «نهال» با اشاره به قوانین موجود در حوزه موسیقی گفت: در هر حرفه ای قوانینی وجود دارد که با رعایت و کنار آمدن با این قوانین شما می توانید کار کنید حتی اگر عادلانه نباشد. من پیشنهاد می کنم همکارانم عرصه را خالی نکنند و باز هم کار کنند.
نجفی در پایان درباره کنسرت گروه «نهال» در فرهنگسرای نیاوران توضیح داد: گروه «نهال» روز چهارشنبه ۸ اسفند به رهبری نیوشا بریمانی در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه ویژه بانوان می پردازد. این اجرا دو بخش دارد در بخش اول قطعات شور و دشتی و در بخش دوم قطعات اصفهان را اجرا می کنیم. همچنین در زمان شروع برنامه و استراحت، گروه «هرنگ» به سرپرستی سعیده ترکاشوند با طراحی حرکات موزون در خدمت بانوان هستند.
گروه «نهال» به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی، رهبر ارکستر نیوشا بریمانی با اجرای نوازندگان مینو قاسم پور(قانون)، رخساره رستمی (عود)، نیلوفرابراهیمی (پیانو)، مریم ملا (تنبک)، عسل ملک زاده (دف و دایره) هشتم اسفند ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است